Publicat 23 Feb 2021 | Reactualizat 02 Mar 2021 | Expiră 25 Mar 2021

Manager, Vodafone Retail Alba Iulia

1 post

Candidatul ideal

Diploma universitara
Aproximativ 3 ani experienta in domeniul vanzarilor
Cel putin un an de experienta in coordonarea oamenilor
Orientarea spre client; Abilitati de vanzare; Negociere,
Atitudine proactiva si un comportament energic
Capacitatea de a gestiona conflictele
Abilitati de comunicare si interrelationare la toate nivelurile
Integritate
Cunostinte specifice despre industria telecom poate reprezenta un avantaj
Cunostinte limba engleza
Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, E-mail

Descrierea jobului

Reprezinta Vodafone in relatiile cu autoritatile locale, clientii si partenerii, in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitiile legale si prevederile Regulamentului Intern si ale Codului de Conduita.
Raspunde de efectuarea operatiunilor de mercantizare conform comunicatelor comerciale si a standardului de mercantizare.
Verifica respectarea standardului de “Look and feel”, atat pentru bunurile din spatiul de vanzare, cat si pentru spatiile adiacente si adreseaza sau remediaza abaterile.
Este responsabil sa fie permanent in locatie documentele oficiale necesare functionarii magazinului, atat cele care trebuie expuse la loc vizibil in magazin, cat si cele necesare in cadrul controalelor de la autoritati.
Urmareste ca prezenta la lucru a echipei sa fie corelata cu gradul de incarcare a magazinului si desemneaza un inlocuitor pentru perioadele in care este lipseste.
Efectueaza pontajul zilnic si adreseaza abaterile de la program in conformitate cu Regulamentul Intern.
Comunica si colaboreaza cu echipa de management din care face parte si cu alte departamente pentru a atinge obiectivele si a optimiza procesele si procedurile in vigoare.
Interactioneaza cu clientii in spatiul de vanzare pentru a promova serviciile si produsele Vodafone, ofera suport pentru echipa si colecteaza feedback constant de la clienti.
Coordoneaza eficient echipa sa cu scopul atingerii obiectivelor magazinului
Se asigura de comunicarea si semnarea de catre angajatii subordonati a fiselor de post, a Regulamentului Intern si a Codului de Conduita, a actelor aditionale si celorlalte documente in legatura cu contractul individual de munca
Comunica catre Departamentul de Resurse Umane, anterior producerii efectelor si in termenii stabiliti in procedurile specifice, orice decizie/demers in legatura cu intocmirea si/sau modificarea si/sau incetarea contractelor individuale de munca, inclusiv a anexelor acestora .
Participa la actiuni de promovare a ofertelor Vodafone in spatii publice, centre comerciale, targuri si alte evenimente cu scopul de a creste traficul de clienti in magazine.Este preocupat in mod continuu de dezvoltarea personala, pentru a-si pune in valoare punctele tari si pentru a-si imbunatati ariile de dezvoltat.Ce oferim?

Pachet salarial atractiv
· Tichete de masa
· Asigurare medicala
· Asigurare stomatologica
· Asigurare de viata
· Servicii de voce & date gratuite
· Pachet wellness preferential
· Acces constant la platforme online interne de dezvoltare profesionala si personala

Descrierea companiei

Every great brand stands for something and, at Vodafone, our purpose is ‘to connect for a better future’.

Vodafone is a leading telecommunications company in Europe and Africa. Our expertise and scale give us a unique opportunity to drive positive change for society. Our networks keep family, friends, businesses and governments connected and – as the COVID-19 pandemic has proven – we play a vital role in keeping economies running and the functioning of critical sectors like education and healthcare.

Working at Vodafone is all about helping people to benefit from the new technology and innovations. We bring the future to even the most remote places, using technology to help families in disaster zones, enabling access to digital for the vulnerable, connecting millions of vehicles to the internet and thinking about technology that doesn’t even exist yet.

Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. In Romania, we are also carrying a long history of firsts – first mobile operator in Romania, first GSM operator to launch the short messaging service (SMS) and first to offer GPRS (2001), 3G (2005), 4G (2012) and 5G (2019) services – and innovations: we offered world’s first live hologram concert and, later, 4K holograms of Romanian mothers.

We believe being different is good. We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. We do this through our maternity and parental leave policies, by empowering women through connectivity and improving access to education and digital skills for women, girls, and society at large. We are respectful of all individuals, irrespective of race, ethnicity, disability, age, sexual orientation, gender identity, belief, culture or religion. Your different perspectives help us to shape the future.

At Vodafone, we are also taking significant steps to reduce our impact on our planet by reducing our greenhouse gas emissions by 50% by 2025, purchasing 100% of our electricity from renewable sources by 2025, and reusing, reselling or recycling 100% of our redundant network equipment.

The future is exciting. Ready?

Manager, Vodafone Retail Alba Iulia  -  Vodafone Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close