Manager Vanzari - Tulcea

LIDAS SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ne bucurăm să ne cunoaștem și să devii membru al echipei noastre dacă ai:
  • experiență de minimum 3 ani în managementul vânzarilor, precum și capacitatea de a gestiona procese de ofertare și negociere complexe;
  • excelente abilități de comunicare și negociere, spirit de echipă;
  • atenție deosebită atât la imaginea de ansamblu, cât și la detalii;
  • abilitatea de a gândi și acționa strategic în timp ce asiguri managementul activităților de zi cu zi;
  • orientare spre obținerea rezultatelor și spre soluții;
  • capacitate de analiză și organizare, de sinteză și luare a deciziilor;
  • cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
  • cunoștinte de limba engleză nivel mediu/avansat;
  • experiența în utilizarea Sistemului electronic de achiziții publice – SEAP este apreciată;
  • disponibilitate pentru deplasări frecvente în țară.
Mediul nostru de lucru, prietenos și integrativ, susține dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei.

În egală măsură, compania fiind într-o perioadă de dezvoltare și expansiune, persoana aflată în acest rol va susține această schimbare împreună cu ceilalți membri ai echipei de management și va face parte din echipa care va implementa noile proiecte majore.

Dacă simți că rolurile și responsabilitățile sunt potrivite pentru tine, chiar dacă ți se pare că nu îndeplinești câteva dintre cerințele de mai sus dar dorești să te dezvolți, te invităm să ne cunoaștem.

Noi îți oferim un mediu organizațional dinamic, care îți asigură cadrul pentru dezvoltarea personală continuă.

Descrierea jobului

Responsabil de definirea, implementarea, execuția și îmbunătățirea continuă a proceselor de management al vânzarilor în cadrul companiei Lidas, în acord cu indicatorii de performanță agreați și aliniați la nivel de companie (cost, calitate, timp). Raportează direct către Managerul de Relații cu Clienții.

Printre responsabilitățile principale ale acestui rol se află următoarele:
  • elaborarea politicii și a strategiei de vânzari în conformitate cu obiectivele companiei și coordonarea implementarii acestora;
  • definirea, coordonarea și monitorizarea activităților de vânzări;
  • elaborarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru necesare activităților pe care le coordonează;
  • managementul și monitorizarea portofoliului de clienți;
  • dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de clienți noi;
  • monitorizarea indicatorilor de performanță specifici procesului de vânzare;
  • negocierea prețurilor de vânzare și semnarea contractelor cu clienții;
  • menținerea și dezvoltarea relației de colaborare cu clientii, urmărind derularea corespunzătoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al condițiilor comerciale, tehnice, financiare);
  • pregătirea și monitorizarea bugetului proceselor de vânzare;
  • monitorizarea și anticiparea evoluției pieței;

Sediul companiei este situat în proximitatea orașului Tulcea, la 8 km distanță, în localitatea Mineri.

Oferim pachet de relocare și potențiale soluții de angajare pentru membrii familiei.

Descrierea companiei

Suntem o companie care a crescut în 17 ani de la o afacere de familie la una dintre marile companii din industria panificației, ajungând astfel la o producție anuală de 10 mii tone, cu o suprafață de producție de peste 10.000 de metri pătrați și peste 300 de angajați.

Obiectivul nostru este ca în următorii 5 ani să devenim unul dintre cei mai mari producatori de produse congelate de panificație din Europa, de aceea alocăm resurse importante investițiilor atât în creșterea capacității de producție, cât și în creșterea și dezvoltarea capitalului uman.

În acest sens, compania urmează să construiască în următorii doi ani o nouă fabrică de producție cu cele mai noi tehnologii utilizate în industrie, ceea ce va conduce la creșterea capacității anuale de producție la peste 15 mii tone și la crearea a peste 100 de noi locuri de muncă.

Totodată, din anul 2018 compania se află într-un proces de transformare organizațională apt să conducă la aplicarea unui sistem de management modern și la dezvoltarea profesională a fiecărui angajat.

Publicat 28 ian. 2022 Reactualizat 27 feb. 2022 Expiră 27 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.