Manager tehnic zonal/Center Manager Aushopping Targu Mures

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Studii superioare tehnice.
Abilitati tehnice: controlul aspectelor tehnice ale construcţiei ; utilizarea programelor Autocad/DVG viewer, Microsoft Office.
Calitati personale: spirit de echipa si de munca in echipa; comunicativ şi sociabil; atenţie la detalii; spirit de echipă; bun negociator, persuasiv şi diplomat; riguros şi onest/integru; capacitate de adaptare rapidă; spirit de iniţiativă.
Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniu.
Mobilitate : deplasari saptamanale in Centrele Comerciale gestionate de Nhood Romania din zona sa de responsabilitate.

Descrierea jobului

In calitatea sa de Center Manager responsabilitatile vor fi:

Relatia cu comerciantii
Strategia de exploatare a Centrului Comercial Aushopping Targu Mures
Bugetul de cheltuieli comune si administrative (animarea si respectarea bugetului
Bugetul de investitii
Animarea exigenta a echipei de Facility intr-un spirit de customer care fata de clientii Centrului Comercial
Propunerea si implementarea de masuri CSR pentru comunitate
Inchirierea spatiilor comerciale (pentru partenerii locali)

In calitate de Manager tehnic zonal vine in sprijinul Managerul tehnic national, aducandu-i suport pe urmatoarele tematici:

“Implementarea, coordonarea si monitorizarea procedurilor tehnice in scopul mentinerii valorii, sigurantei si confortului in exploatare a fondului imobiliar”.
•Actualizarea permanenta a inventarului de echipamente
•Confirmare status echipamente “AS IS”
•Inspectie tehnica periodica, controale anticipative asupra interventiilor majore ce pot afecta dotarile tehnice ale cladirii per ansamblu
•Revizuirea contractelor mentenanta, upgrade permanent
•Verificarea planului de mentenanta si a proceselor verbale de executie lucrari
•Realizarea misiunilor de audit tehnic cu interpretare si comunicare de rezultate
•Acompanierea echipei de Center Manageri din zona sa de responsabilitate pe subiecte privind exploatarea tehnica a locatiilor
•Mentinerea si actualizarea permanenta a Cartii tehnice a activului din punct de vedere exploatare curenta
•Forecast & Budgeting
>Intocmirea unui plan de Capex cf politicilor de investitii ale companiei
>Impreuna cu Center Managerii din zona sa de responsabiliate si in validare directa cu Head Of Property va asigura implementarea planului de Capex annual
>Follow – up periodic pe actiunile privind implementarea atat din punct de vedere operational cat si financiar
>Responsabilitate privind procesele de achizitii, in special pe subiecte legate de echipamente cu impact financiar important

Biroul de baza va fi la Cluj cu deplasari saptamanale la Targu Mures si lunare in orasele Timisoara, Oradea, Satu Mare si Baia Mare.

Descrierea companiei

Despre Nhood

Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (magazine, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 23 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și tuturor partenerilor.

Numele noului brand reprezintă o prescurtare a cuvântului "neighbourhood" (cartier) și este susținut de motto-ul său "spații pline de viață". Această identitate își afirmă angajamentul de a crea spații animate și exprimă dorința de a crea o valoare adăugată durabilă pentru cetățeni și orașele lor.

Publicat 28 apr. 2022 Reactualizat 26 mai 2022 Expiră 28 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.