Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Manager Tehnic - Arges Mall

MAS PLC
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Managerul Tehnic are rolul de a asigura organizarea şi funcţionarea centrului comercial din punct de vedere tehnico-administrativ si operational cu eficienta maxima, prin implementarea sau elaborarea, dupa caz, a strategiilor de functionalitate operationala si mentenanta pentru mentinerea parametrilor optimi de functionare pentru toate echipamentele si instalatiile, avand totodata un rol activ in identificarea eventualelor probleme si remedierea lor prin alocarea resurselor tehnice şi umane necesare.

Cerinte:
  • Studii superioare finalizate in domeniul tehnic.
  • Cunostinte temeinice in domeniul electric, electromecanic, HVAC, instalatii sanitare.
  • Cunostinte avansate in domeniul property management & facility management.
  • Minimum 3 ani experienta relevanta intr-o pozitie similara.
  • Spirit antreprenorial avansat.
  • Abilitati avansate de comunicare si relationare.
  • Utilizator avansat PC (MS Office) si soft-uri specifice administrarii cladirilor de birouri / centrelor comerciale.
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Limba engleza – nivel avansat.

Descrierea jobului

Responsabilitati
  • Coordoneaza si supervizeaza activitatea de intretinere tehnic/operationala a activelor din portofoliu.
  • Coordoneaza si supervizeaza activitatea de preventie-stingere incendiu, sanatate si securitatea muncii, siguranta si mediu inconjurator, asigurand totodata implementarea cadrului legal ale acestora.
  • Stabileşte obiectivele strategice privind elaborarea bugetelor de cheltuieli si investitii (OPEX si CAPEX), fiind implicat direct in elaborarea si monitorizarea ulterioara a bugetelor.
  • Propune investitii privind intretinerea si modernizarea activelor din portofoliu.
  • Stabileşte obiective privind administrarea corespunzatoare, in parametrii de eficienta si continuitate, a echipamentelor si instalatiilor tehnice.
  • Dezvolta si implementeaza programe tehnic/operationale de intretinere a activelor din portofoliu.
  • Gestionarea si optimizarea consumurilor de utilitati din cadrul activelor.
  • Identifica noi oportunitati si solutii de colaborare pentru reducerea costurilor de intretinere din punct de vedere tehnic/operational a centrului commercial.
  • Coordoneaza si deruleaza licitatii pentru serviciile tehnic/operationale, conform procedurilor companiei.
  • Coordoneaza intocmirea la timp si in conformitate cu procedurile companiei a contractelor de prestari servicii tehnic/operationale si a actelor aditionale aferente acestora.
  • Urmareste noutatile legislative in domeniu si asigura indeplinirea obligatiilor legale din punct de vedere tehnic/operational.
  • Efectueaza inspectii si verificari periodice al activelor.

Descrierea companiei

MAS PLC este un investitor și operator imobiliar listat la Bursa de Valori din Johannesburg. Grupul este administrat intern, combinând investiții, achiziții, leasing, gestionarea activelor și proprietăților, marketing si financiar.
Publicat 14 Mai 2025Reactualizat 13 Iun. 2025Expiră 13 Iun. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.