check_circle

Job verificat

|Publicat 19 Mar 2019 | Reactualizat 16 Apr 2019 | Expiră 19 Apr 2019

Manager suport tehnic client (CTS)

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte:
Studii superioare tehnice (inginer licentiat / master);
Experienta profesionala in industria siderurgica, productie sau managementul calitatii;
Cunoasterea limbii engleze este obligatorie, cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj.
Abilitatea de a lucra transversal (laminoare, comercial, calitate)
Nivel ridicat de autonomie
Abilitati de lucru in echipa
Abilitati fine de relationare, focalizare pe clienti

Descrierea jobului

Misiune & responsabilitati

Managerul suport tehnic client (CTS) raspunde de relatia tehnico-comerciala cu clientii, definind si gestionand cerintele tehnice ale acestora, fiind de asemeni responsabil de implementarea actiunilor de creare valoare adaugata in linie cu strategia comerciala.
Ca interfata tehnica cu clientii, CTS-ul promoveaza produsele companiei, transmite in mod clar cerintele tehnice ale clientilor, acorda support in analiza cererilor tehnice, de asemeni fiind responsabil de gestionarea reclamatiilor.
CTS-ul sustine de asemeni organizatia prin expunerea problemelor de calitate externa catre uzine, explicand cerintele tehnice ale clientilor catre laminoare.


Responsabilitati

• Inaintea vanzarii produselor : sustine cu informatii despre produsele companiei clientii (instruiri, promovare produs, informatii despre dezvoltarea de produse noi / imbunatatiri), dezvoltare produse (co-engineering – design aplicatii speciale, implementare solutii / produs adaptate cerintelor specifice, process aprobare, comenzi test) si pregatirea comenzilor (intelegerea necesitatilor clientilor, analiza specificatiilor, suport pentru departamentul commercial la primirea cererilor de oferta…)
• Post vanzare produse: asistenta tehnica a clientului (support acordat pentru utilizarea produselor noastre), actiuni imbunatatire (creare valoare, propuneri de reducere costuri), si gestionarea problemelor de calitate( gestionarea reclamatiilor de la notificare pana la implementatrea actiunilor corective in cooperare cu echipa locala din laminorul ce a livrat produsul respectiv).
• Catre organizatia comerciala – raportarea situatiei clientului (d.p.d.v. tehnic, evolutie produse, …), instruiri tehnice referitoare la produse pentru echipa comerciala.
• Catre unitatile de productie: "sa fie vocea laminorului in fata clientuluii si vocea clientului in laminor". Asigura un flux bun de informatii catre laminoare prin intermediul vizitelor, intalniri cu clientii, planuri de actiuni si audituri de calitate in laminoare. Asigura de asemeni revizuirile necesare ale protofoliului de comenzi si optimizari in cooperare cu unitatile de productie.

Descrierea companiei

ArcelorMittal

ArcelorMittal este cea mai mare companie siderurgică şi minieră din lume, prezentă în peste 60 de ţări, în 19 dintre acestea având unităţi proprii de producţie. Ne ghidăm după o filosofie de producere a oţelului într-o manieră sigură şi sustenabilă şi suntem cei mai importanţi furnizori de oţel de calitate pentru toate pieţele industriei siderurgice, incluzând sectorul auto, de construcţii, de electrocasnice, de ambalare, cu centre de dezvolare şi cercetare de talie mondială şi reţele de distribuţie foarte bine dezvoltate.

Prin valorile sale de bază - sustenabilitate, calitate şi leadership - ArcelorMittal funcţionează într-un mod responsabil, respectând sănătatea, securitatea în muncă şi bunăstarea angajaţilor, contractorilor şi a comunităţilor în care operează. Considerăm că oţelul este un material al vieţii, care stă la baza lumii moderne, de la linii de cale ferată, la automobile, până la maşini de spălat. Ne bazăm pe un proces de cercetare continuă şi producem tehnologii şi soluţii bazate pe oţel, care cresc eficienţa energetică a multora dintre produsele şi componentele pe care le folosim în viaţa de zi de zi.

Suntem unul dintre primii cinci producători de minereu de fier şi de cărbune metalurgic, iar operaţiunile noastre miniere reprezintă o parte esenţială a strategiei noastre de dezvoltare. Avem un portofoliu de zăcăminte de minereu de fier şi de cărbune diversificat din punct de vedere geografic şi suntem poziţionaţi strategic pentru a putea aproviziona propriile unităţi de producţie a oţelului, precum şi clienţii externi. Deşi operaţiunile noastre de producţie sunt prioritare, reţelele de furnizare pentru clienţii din afara companiei cresc odată cu noi. În 2015, ArcelorMittal a înregistrat venituri de 63,6 miliarde USD şi o producţie de oţel de 92,5 milioane de tone, iar producţia de minereu de fier a fost de 62,8 milioane de tone.

ArcelorMittal este cotat la bursele din New York (MT), Amsterdam (MT), Paris (MT), Luxemburg (MT) şi la bursele spaniole de la Barcelona, Bilbao, Madrid şi Valencia (MTS).

ArcelorMittal Galaţi

Situat în estul României, ArcelorMittal Galaţi numără aproximativ 6.200 de angajaţi şi este cel mai mare combinat integrat din ţară şi lider în fabricarea produselor siderurgice, cu o capacitate de producţie de 3 milioane tone oţel. Galaţiul, cunoscut drept oraşul siderurgiştilor’, este situat pe malurile Dunării. Compania are şase unităţi în România, incluzând Galaţi, Tulcea – cariera de var, Iaşi, Roman, Hunedoara şi Romportmet – operator portuar la Dunăre.

For more information about ArcelorMittal visit: www.arcelormittal.com.

Expirat
Manager suport tehnic client (CTS)  -  ArcelorMittal Galati SA