Manager Sistem de Management Integrat

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ce tip de Manager căutăm

Căutam Manager pentru departamentul Sistem de Management Integrat care:
  • Are experiență în implementarea Sistemului de Management Integrat (Calitate - ISO 9001:2015, Mediu - ISO 14001:2015, SSM - ISO 45001:2018) într-o companie cu activitate de producție.
  • Are experiență în Management într-o companie de minim 30 persoane.
  • A recrutat oameni capabili și a format echipe performante.

Vei avea 5 roluri importante, fiecare cu câte un set de responsabilități clare si măsurabile:
  • Responsabil Sistem de Management al Calității
  • Responsabil Sistem de Management Mediu
  • Responsabil Managementul Deșeurilor
  • Responsabil Sistem de Management al Sănătății si Securității in Munca
  • Auditor intern

Viziunea noastră și de ce facem acest business

Vrem ca în următorii 10 ani să devenim un lider în furnizarea echipamentelor pentru infrastructură feroviară și să fim recunoscuți ca producătorii celor mai fiabile produse de pe piață.

Dorim să îmbunătățim activitatea de construcții căi ferate la nivel global oferind echipamente performante pentru infrastructura feroviară.


Cine suntem și cum lucrăm

Suntem firmă cu capital românesc și unul din cei mai importanți producători de echipamente de sudat șină de cale ferată din Europa. Folosim un sistem de management bazat pe obiective și rezultate cheie, ne stabilim obiective trimestriale și facem evaluări de progres la fiecare 2 săptămâni iar la sfârșitul trimestrului evaluăm îndeplinirea obiectivelor. Managementul operațional are la baza roluri și responsabilități bine stabilite, lucrăm cu proceduri și instrucțiuni de lucru, iar evaluările de performanță le facem periodic pentru a ne asigura că responsabilitățile sunt îndeplinite.

Cu cine vei lucra

Vei lucra într-o echipă tânără dar și cu oameni care au o experiență de peste 30 de ani în domeniul mașinilor de sudat cale ferată, o echipa care stăpânește toate etapele în ceea ce privește aceste echipamente, de la dezvoltare, proiectare, fabricare, până la operare, training și service.

Așa că, dacă îți place să faci lucrurile să se întâmple, cu siguranță te vei înțelege bine cu toată echipa.


Cu ce ne mândrim


Echipamentele noastre fabricate în România sunt utilizate în cele mai importante zone de pe glob, unde transportul feroviar este activ, clienții noștri fiind in proporție de peste 90% din afara României. Suntem mândri ca am livrat peste 45 de echipamente în întreaga lume.

Suntem prezenți si pe piața din Romania cu 3 mașini de sudat șină de cale ferată livrate la Compania Națională de Căi Ferate.

Vom participa la expoziția pentru infrastructură căi ferate IAF Munster Germania 2022 unde expunem mașina de sudat șină de cale ferată tip CR100.

Descrierea jobului

Ce ne dorim de la tine


Să implementezi strategia pe care o decidem trimestrial, pentru că avem un plan pe 10 ani și practic ceea ce facem la fiecare trimestru este să stabilim obiectivele si rezultatele cheie care ne duc cel mai aproape de planul nostru pe 10 ani.

Iată 3 obiective importante pentru departamentul SMI:
  1. Să analizezi toată documentația aferentă Sistemului de Management Integrat și să aduci îmbunătățiri acolo unde e cazul.
  2. Să recrutezi oameni in departament și să le îmbunătățești abilitățile.
  3. Să asiguri elaborarea și implementarea tuturor proceselor și procedurilor în companie, împreună cu managerii de departamente.

Pe lângă obiectivele trimestriale de creștere vei avea un set de responsabilități pe care să le realizezi. Iată câteva responsabilități din cele 5 roluri:
  • Implementează și menține permanent conformitatea sistemului de management al calității în acord cu toate cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 prin audituri interne și monitorizare procese.
  • Elaborează și revizuiește, când este cazul, toate documentele specifice sistemului de management al calității în acord cu toate cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015
  • Susține lunar întâlniri de analiză cu fiecare Șef de Departament pe toate aspectele privitoare la neconformitățile din domeniul calității înregistrate în intervalul de timp respectiv.
  • Anual și ori de câte ori apar modificări semnificative în organizație, evaluează nivelul de risc al companiei și analizează împreună cu managementul companiei și Șefii de Departamente toate măsurile necesare pentru reducerea riscurilor identificate proprii departamentului lui.
  • Implementează și menține permanent conformitatea sistemului de management de Mediu în acord cu toate cerințele standardului SR EN ISO 14001:2015 și legislația în vigoare prin audituri interne și monitorizare procese.
  • La fiecare modificare semnificativă în organizație, demarează actualizarea/reînnoirea autorizației de mediu necesară desfășurării activității în condițiile legislației de mediu in vigoare.
  • Evaluează impactul de mediu produs de activitățile companiei prin elaborarea documentului „Listă centralizată aspecte de Mediu”, cod 031.(F1+F2+F3+F4+F5) și propune măsuri pentru reducerea și chiar eliminarea lui, cu respectarea normelor legale, anual sau ori de câte ori apar modificări semnificative în organizație
  • Implementează și menține permanent conformitatea sistemului de management al deșeurilor in acord cu toate cerințele standardului SR EN ISO 14001:2015 și legislația în vigoare prin audituri interne și monitorizare procese.
  • Elaborează anual programul de prevenire și de reducere a cantităților de deșeuri generate din activitatea organizației și asigură accesul la acesta pentru angajați și alte părți interesate prin afișare, încărcare pe Server și pe site.
  • Implementează și menține permanent conformitatea sistemului de management al deșeurilor în acord cu toate cerințele standardului SR EN ISO 45001:2018 și legislația în vigoare prin audituri interne și monitorizare procese.
  • Asigură permanent, prin verificare și monitorizare documente și activități, respectarea punctuală a contractului încheiat cu serviciul externalizat SSM.
  • Elaborează anual programul de simulare și instruire privind capacitatea de răspuns pentru Situații de Urgentă, Mediu și SSM conform structurii acestuia.
  • Efectuează auditurile interne conform programului de audit (revizuit daca a fost cazul) cu abatere admisă de maxim ± 2 săptămâni.

Valorile noastre


Promovăm și susținem creșterea profesională a angajaților prin pregătirea continuă și cultivarea unei atmosfere de învățare, chiar dacă suntem nevoiți să cheltuim mai mult.

Nu suntem dispuși să facem compromisuri la experiența clienților chiar dacă suntem nevoiți să muncim mai mult pentru asta.

Ce se întâmplă după ce aplici


Dacă consideri că ești omul potrivit care să ne ajute sa creștem la o cifră de afaceri în acord cu viziunea noastră pe 10 ani, că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre, atunci abia așteptăm să ne auzim. Dacă te califici pentru un prim interviu scurt de 30 de minute în care să ne cunoaștem.

Dacă după această discuție considerăm că poți fi persoana potrivită, atunci vom avea un interviu detaliat de 2 ore. Însă, e un altfel de interviu. Adică, tu ne vei lua interviu nouă și ne vei putea pune toate întrebările la care ai nevoie de răspunsuri. Scopul acestei discuții este să îți poți lua toate informațiile de care ai nevoie pentru a-ți stabili obiectivele pentru primele 3 luni, dacă ai veni în echipa noastră. Deci, îți vei construi singur o serie de obiective și ni le vei prezenta ulterior.

Dacă toate lucrurile sunt ok, vom discuta despre o ofertă atractivă de recompensare care să ne pună pe aceeași pagină și să putem lucra împreună.

Apoi, vom pune obiectivele stabilite într-un soft de obiective și te vom ruga să le actualizezi săptămânal. Dacă performanța este cea asumată (sau aproape de cea asumată), atunci avem începutul unei prietenii pe termen lung.

Descrierea companiei

CONTRAIL MACHINERY is a dynamic company, specialized in design and manufacturing of Rail Flash-Butt Welding Machines. We are in a permanent evolution, being connected in real time at the top level of the existing technology, so that we can offer at any time high-quality and modern solutions.

Publicat 27 apr. 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 27 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.