Candidatul Ideal
Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii PJ este in intervalul de 7.000 lei brut si 15.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
Despre tine
- Ai minimum 1 an de experienta in promovarea si vanzarea activa in domeniul bancar catre clienti potentiali;
- Detii diploma de licenta;
- Detii permis de conducere categoria B si ai disponibilitate pentru deplasari in zona alocata;
- Poti interactiona cu usurinta cu diverse tipuri de clienti, prezentand idei si solutii intr-un mod clar si convingator;
- Ai o atitudine proactiva si stii sa-ti gestionezi eficient timpul si sarcinile;
- Oferi solutii financiare cat mai potrivite nevoilor fiecarui client.
Descrierea jobului
- Dezvolti permanent noi oportunitati de colaborare cu clienti din "piata rece" prin identificarea si contactarea acestora;
- Stabilesti si participi la intalniri cu potentiali clienti din aria Corporate (cifra de afaceri incepand cu 4 milioane de euro);
- Realizezi analiza financiara preliminara pentru identificarea potentialului financiar al afacerilor si propui solutii de finantare adaptate;
- Participi activ la realizarea documentatiilor necesare acordarii de finantare, urmand fluxurile si procedurile existente;
- Planifici eficient activitatile pentru atingerea obiectivelor de vanzari trimestriale, conform obiectivelor stabilite impreuna cu directorul de sucursala.
Beneficii legate de timp:
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
- Program de lucru hibrid
- Liber de ziua ta de nastere
- Concediu de studii
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
- 8 ore de invoire pe luna
- Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
- Tichete de masa (40 lei/zi)
- Prime de sarbatori
- Prime/bonusuri conform reglementarilor interne
- Asigurarea de sanatate Allianz Tiriac
- Abonament medical la clinica privata Medlife
- Abonament sala fitness prin SanoPass
- Abonament la Bookster
- Pensie privata
- Ajutor pentru evenimente deosebite
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
- Facilitate pentru educație timpurie
- Programe sportive - Libra Energize; Libra Champions League
- Programe culturale - Libra Cultural
- Programe de wellbeing - Libra Harmony
- Programe de conectare - Libra Share Your Hobby
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala
Descrierea companiei
Libra Internet Bank oferă un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii. Suntem o echipă tânără şi dinamică. La noi vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.
Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.
Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de “banca a internetului” inca din anul 2011.
Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de “bancher pe care il cunosti”, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.
Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.
Te asteptam alaturi de echipa noastra!
- 12 Iun. 2025
Manager Relatii Clienti Microfinantare
BT Mic - Grupul Financiar Banca Transilvania
Constanta, Pitesti, Ploiesti