Publicat 26 Ian 2016 | Expiră 27 Feb 2016

Manager Relatii cu Clientii Agribusiness - Sucursala Afumati

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Absolvent studii superioare;
- Experienta relevanta in domeniul business development (AgriBusiness, corporate banking, retail banking, credite);
- Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational);
- Buna cunoastere a pietei agricole si mediului de afaceri din Romania.
- Disponibilitate de a lucra in sucursala Afumati (Soseaua Bucuresti-Urziceni, Nr. 31, Expo Market
Doraly - Corp C1, Com. Afumati, Jud. Ilfov).

Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Libra Internet Bank pentru oportunitati viitoare.

Descrierea jobului

- Raspunde de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor AgriBusiness consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
- Cunoaste piata si mediul de afaceri AgriBusiness in general si foarte bine piata locala, companiile si personalul din domeniu;
- Initiaza discutii in vederea perfectarii unor conventii cu parteneri de afaceri – companii din domeniul AgriBusiness (dealeri utilaje, distribuitori inputuri, etc), brokeri de credite agricole, etc;
- Raspunde de formarea, cresterea si mentinerea portofoliului de clienti AgriBusiness si a volumului de afaceri, in mod activ, in conformitate cu obiectivele, targetul sucursalei si targetul individual stabilit de catre directorul diviziei AgriBusiness;
- Organizeaza si mentine la zi baza de date cu clientii potentiali si / sau contactati si o transmite centralei;
- Stabileste intalniri si participa singur sau impreuna cu Directorul de Sucursala / Divizie AgriBusiness, la intalniri cu clientii tinta, in scopul dezvoltarii de noi relatii de afaceri;
- Intocmeste rapoarte zilnice referitoare la intalnirile cu clientii si intreaga activitate din ziua respectiva si transmite aceste rapoarte, prin aplicatia CRM, in atentia sefilor directi din centrala si sucursala, sintetizand informatiile si sugestiile primite de la clienti;
- Colecteaza, analizeaza si verifica actele necesare acordarii creditului pentru clientii noi si existenti ai bancii, intocmeste documentatia de credit si o inainteaza spre aprobare comitetului de credit, conform competentelor de aprobare;
- Verifica si certifica autenticitatea documentelor prezentate de catre clienti, semnaturile clientilor si autenticitatea semnaturilor pe contractele de credit; raporteaza imediat orice tentativa de frauda sau de corupere identificata;
- Inainteaza spre aprobare comitetului de credit doar dosarele clientilor pe care ii considera eligibili, cu capacitate de plata si referinte bune din piata.
- Intocmeste dosarul de deschidere de cont, ofera informatii privind situatia conturilor (solduri, tranzactii, depozite, etc.);
- Culege permanent informatii din piata si transmite Directorului Diviziei AgriBusiness propuneri de imbunatatire a produselor de creditare, de introducere de produse si servicii bancare noi, tendinte din piata, eventuale informatii privind concurenta, etc. ;
- Raspunde de solicitarea si primirea contractelor de imprumut, contractelor de garantie, conventiile privind emiterea scrisorilor de garantie bancara si orice alt document care angajeaza Banca in relatiile cu tertii de la diviziile responsabilie din Centrala bancii;
- Isi desfasoara activitatea conform responsabilitatilor stabilite de Directorul Diviziei AgriBusiness, Directorul de sucursala, in conformitate cu legea, cu regulamentele BNR si a regulamentelor si normelor interne ale bancii.

Descrierea companiei

Misiunea noastră este să oferim cele mai potrivite soluţii financiare pentru specialiştii din segmentul profesiunilor liberale şi pentru antreprenorii din segmentul firmelor mici şi mijlocii.
Mizăm pe specializare şi ne propunem să fim recunoscuţi drept banca ce oferă cele mai rapide răspunsuri clienţilor.
LIBRA BANK respectă şi urmează valorile pe care şi le-a stabilit.
Resursa noastră cea mai importantă sunt oamenii ambiţioşi care lucrează aici şi care imprimă aceste valori băncii.

Expirat
Manager Relatii cu Clientii Agribusiness - Sucursala Afumati  -  LIBRA BANK SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close