Manager Relatii Clienti Microintreprinderi

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Construim o echipa solida. Vino alaturi de noi!
Rolul pregatiti pentru tine este de:

Manager Relatii Clienti Microintreprinderi

Cautam un nou coleg care sa se alature echipei noastre dе vanzari produse bancare pentru Persoanele Juridice, pe segment Microintreprinderi (cifra de afaceri pana la 1 milion de euro)

Ne dorim sa ai:
  • Experienta anterioara in creditarea persoanelor juridice - minim 6 luni;
  • Cunostinte specifice privind produsele si serviciile bancare;
  • Abilitati de vanzare, prezentare si negociere;
  • Dinamism si spirit dе echipa;
  • Studii superioare in domeniul economic.

Descrierea jobului


Descrierea jobului

Ce va trеbui sа faci?
  • Promovezi produsele si serviciile bancare destinate segmentului Microintreprinderi;
  • Analizezi piata, identifici clienti, dezvolti si aplici noi strategii de vanzare, adaptate segmentului Microintreprinderi, in vederea atragerii de noi clienti;
  • Sa oferi consultanta clientilor existenti din portofoliu sau celor prospecti cu privire la serviciile bancii in vederea dezvoltarii de parteneriate pe termen lung;
  • Acorzi suport clientilor in procesul de vanzare si post-vanzare.

Descrierea companiei

Banca Românească, parte a Grupului EximBank, cu acționar majoritar statul român, oferă produse și servicii retail și corporate, de 28 de ani, prin cele peste 90 de sucursale. Banca s-a remarcat anul acesta printr-un răspuns rapid la nevoile comunității, acordând primul credit în Programul IMM Invest și fiind între primele bănci care au susținut cadrele medicale prin Pachetul Nobil. Banca Românească a fost înfiinţată în anul 1992 ca bancă comercială universală, în totalitate cu capital privat, lărgindu-şi treptat gama de produse şi servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor partenerilor săi de afaceri. Începând cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din România. Pentru prima dată în România, o bancă a fost implicată în servicii de transfer electronic de bani în toată lumea. În 1996, banca oferea aceste servicii prin 6 locaţii, acum fiind oferite prin 169 de locaţii în întreaga ţară. Conducerea pe baze prudenţiale este evidenţiată de iniţiativa conducerii băncii de a încheia poliţe de asigurare pe piaţa londoneză de asigurări, sub egida grupului Lloyd's, începând cu anul 1997. În consecinţă, Banca Românească a fost prima bancă românească asigurată împotriva riscurilor de fraudă, erori şi omisiuni. În 1999, Fondul Româno-American de Investiţii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu instituţiile financiare internationale, ceea ce i-a permis susţinerea întreprinderilor mici si mijlocii româneşti. În octombrie 2003, National Bank of Greece a achiziţionat de la Fondul Româno-American de Investiţii 81.65% din capitalul social al Băncii Româneşti, devenind astfel acţionar majoritar. Începutul anului 2020 a marcat o nouă schimbare în acționariatul băncii, EximBank achiziționând 99.279% din capitalul social de la NBG. Banca Românească şi-a îmbunătăţit constant gama de produse şi servicii în vederea dezvoltării activităţii, atragerii de noi clienţi, dar şi loializării celor existenţi prin campanii de promovare şi produse competitive. Politica băncii este de a-şi dezvolta canalele de distribuţie a serviciilor şi produselor şi de a-şi îmbunătăţi permanent activitatea, menţinând în acelaşi timp o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.

Publicat 12 nov. 2021 Reactualizat 10 dec. 2021 Expiră 12 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.