Candidatul Ideal
Locație: Iași
Dacă ești pasionat de lucrul cu oamenii, îți place să comunici deschis, ai o atitudine pozitivă, ești atent la detalii și ai deja experiență în retail — atunci acest rol este pentru tine!
Vei avea ocazia să contribui activ la succesul unei companii de top din domeniu și să faci parte dintr-un mediu dinamic și motivant.
Descrierea jobului
Ce ne dorim de la tine:
Experiență relevantă de minimum 2 ani într-un rol de management senior în domeniul retailului;
Experiență solidă în coordonarea echipelor și în gestionarea proceselor operaționale;
Studii superioare finalizate în domeniul economic sau într-un alt domeniu conex;
Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor;
Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune;
Comunicare clară, eficientă și orientare către colaborare;
Disponibilitate pentru deplasări zilnice în regiunea alocată.
Ce vei face în mare parte:
Analiza pieței la nivel regional și identificarea de noi oportunități de creștere;
Stabilirea obiectivelor comerciale, elaborarea planurilor regionale de vânzări și alocarea cotelor în acord cu strategia companiei;
Monitorizarea performanței regionale și a rezultatelor magazinelor, cu focus pe îmbunătățirea constantă a indicatorilor de performanță;
Sprijinirea activă a Managerilor de Vânzări Zonali în activitatea lor operațională din teren;
Coordonarea proceselor de recrutare, selecție și formare a Managerilor de Vânzări Zonali, în funcție de nevoile identificate;
Pregătirea și analiza bugetului anual aferent regiunii coordonate;
Estimarea profiturilor trimestriale și anuale și raportarea rezultatelor de vânzări la nivel regional;
Gestionarea rapidă și eficientă a situațiilor neprevăzute, propunând soluții viabile și sustenabile;
Disponibilitate la deplasare pe teren - pe zona de Vest a țării.
Ce îți oferim:
Investim în reprezentanții noștri prin traininguri și formare profesională;
Un pachet de beneficii fixe: prime aniversare, reduceri la servicii medicale și oferte exclusive negociate cu diverși parteneri pentru a răspunde nevoilor tale;
Oportunități de specializare și dezvoltare profesională și personală;
Posibilități reale de promovare internă.
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.