Publicat 11 Ian 2019 | Reactualizat 15 Ian 2019 | Expiră 10 Feb 2019

MANAGER PROIECT PARTENERIATE

1 post

Candidatul ideal

Pentru noi esti candidatul ideal daca:

  • Esti o persoana creativa, dinamica, entuziasta si orientata catre rezultate;
  • Esti pasionat de vanzari, marketing si de domeniul serviciilor;
  • Ai cunostinte bune si foarte bune de negociere, campanii de marketing si comunicare;
  • Iti plac provocarile si te adaptezi usor la proiecte noi;
  • Esti deschis catre inovatie;
  • Demonstrezi capacitate de analiza si sinteza, viziune strategica si esti capabil sa gestionezi proiecte multiple;
  • Te exprimi corect in limba romana, atat verbal, cat si in scris;
  • Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
  • Detii bune cunostinte de limba engleza (vorbit, citit, scris);
SPECIFICAŢIILE POSTULUI:
  • Pregatirea necesara postului: - studii superioare de preferat in unul din profilurile: economic/comercial, marketing, media
  • Experienta relevanta in domeniu: – minimum 3 ani pe un post similar;
CUNOSTINTE:
  • Cunostinte de: tehnici de negociere, comportamentul consumatorului atat in comunicarea de tip B2B cat si in comunicarea de tip B2C si B2B2C, cunoasterea pietei media, advertising si publicitate;
  • Cunostinte operare PC: MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
  • Cunoasterea limbii engleze (minim nivel mediu: citit, scris, vorbit).
CERINTE PSIHOLOGICE (cognitive, afective, comportamentale):
  • Inteligenta generala peste nivelul mediu;
  • Capacitate de analiza, sinteza si decizie;
  • Inteligenta emotionala superioara (capacitate de relationare foarte buna, echilibru emotional);
  • Initiativa, proactivitate;
  • Deprinderi de cercetare si investigare;
  • Abilitati foarte bune de planificare si organizare;
  • Usurinta, claritate, coerența in exprimarea ideilor atat in scris cat si oral;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Adaptarea si sustinerea de sarcini si proiecte multiple;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Deprinderea de a lucra in echipa;

Descrierea jobului

  • Evalueaza produsele si serviciile companiei si propune solutii, strategii si actiuni de optimizare a performantei acestora prin identificarea si atragerea de oferte specifice fiecarui tip de produs/serviciu;
  • Contacteaza potentiali clienti pentru incheierea de parteneriate pentru promovarea ofertelor acestora pe canalele de comunicare ale companiei;
  • Gestioneaza relatia cu clientii din portofoliu;
  • Negociaza si incheie contracte cu societatile partenere pentru promovarea ofertelor acestora;
  • Consiliaza clientii cu privire la tipurile de promovare pe care le pot realiza pe canalele de comunicare ale Up Romania;
  • Identifica oportunitati in piata si propune solutii pentru optimizarea beneficiilor oferite utilizatorilor de produse Up Romania;
  • Colaboreaza cu departamentele interne pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de promovare a produselor si serviciilor alocate, in concordanta cu strategia si obiectivele de business;
  • Urmareste incadrarea in bugetul alocat pentru toate proiectele pentru care este responsabil(a);
  • Analizeaza comunicarea competitorilor si a trendurior industriei, la nivel local si international;
  • Evalueaza oportunitatile de promovare a produselor si serviciilor companiei din aria de responsbailitate, in cadrul unor conferinte si evenimente si ofera suport Responsabilului PR;
  • Ofera recomandari pentru imbunatatiri, noi abordari si perspective legate de: canale de comunicare, mesaje, mixul de media, grupurile tinta, prioritizarea mesajelor, vizibilitate;
  • Se deplaseaza si incheie parteneriate cu clienti din toate zonele tarii si in special din Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara, Brasov.

Descrierea companiei

Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.

Tichetele si cardurile de masa, tichetele cadou, tichetele sociale si cele sociale de gradinita, voucherele si cardurile de vacanta, tichetele de cresa, platforma STIM Online, platforma Up Achizitii sunt doar cateva din varietatea solutiilor cu care venim in sprijinul performantei, al calitatii si al motivarii, al grijei si implicarii pentru a face sa fie mai bine in fiecare zi.

Misiunea noastra e sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de parteneri si utilizatori.

Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si personala, initiativa si care apreciaza implicarea, colaborarea si proactivitatea. In tot ce facem urmarim sa aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

MANAGER PROIECT PARTENERIATE  -  UP ROMANIA (CHEQUE DEJEUNER ROMANIA SRL)