Publicat 21 Oct 2019 | Reactualizat 12 Nov 2019 | Expiră 20 Nov 2019

Manager procese și proceduri - OTOPENI

1 post

Candidatul ideal

ATENȚIE:
Activitatea se desfășoară în vecinatatea aeroportului Henri Coandă OTOPENI.
Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat pe mai multe localități din România. Pentru persoanele interesate de o relocare în București, OFERIM condiții locative avantajoase.

CANDIDATUL IDEAL (nu-l căutăm pe cel ideal, dar să semene cu acesta):

1. Experiență de minim 2-3 ani în proiecte de redesign/optimizare și implementări procese operaționale, cu echipe diverse, preferabil și la companii din domeniul serviciilor
2. Persoană capabilă și dornică să-și organizeze și coordoneze independent și fără supervizare activitatea
3. Cunostințe solide de Quality Management și Process Management (5S, Lean, Six Sigma, etc)
4. Inclinație aproape obsesivă spre eficiență, lucru bine făcut (calitate), eliminarea risipei și a irosirii resurselor.

Descrierea jobului

Scopul postului este să asigure:

Calitatea corectă și constanța calității serviciului oferit clienților
Reducerea tuturor tipurilor de costuri la minim pentru competitivitatea companiei pe piața concurențială

Obiectivele strategice ale postului:

1. Transformă modul de lucru operațional într-unul bazat pe procese, cu obiceiuri de identificare și eliminare a risipei și optimizarea proceselor prin redesignul lor împreună cu oamenii care lucrează cu ele.
2. Standardizează calitatea serviciului livrat către clienți și creează sistemul de măsurare a acesteia.
3. Realizează sistemul prin care experiența individuală și ideile creative ale oamenilor dobândite pe parcursul jobului sunt adunate, documentate, organizate și integrate în baza de "cunoaștere" a companiei.

Diagnostichează statusul actual al activității operaționale, realizează un plan de acțiune pentru obiectivele de mai sus și se ocupă și răspunde de implementarea și execuția lui. Aceasta poate include:

1. Definește, măsoară și analizează procesele de lucru din cadrul organizației.
2. Coordonează echipe formate de el pentru redesignul proceselor în:

- identificarea punctelor ineficiente, cele cu provocări și cele care suportă îmbunătățiri semnificative (reducere de costuri, timp sau îmbunătățire parametri calitate, simplificare, satisfacție client sau personal)
- realizarea imbunătățirilor necesare și noilor procese pentru punctele ineficiente
- realizarea procedurilor de lucru inter-departamentale și intra-departamentale
- realizarea suportului pentru trainingul personalului nou-angajat

3. Concepe sistemele de control pentru noile procese și pentru respectarea procedurilor

Beneficii:
Management foarte deschis spre nou și cu apetit crescut spre schimbare. Vei avea suportul "autorităților"
Independența în activitate, nu-ți spune nimeni cum să faci și nu se bagă peste treaba ta
Raportezi direct către Top Management
Atmosferă și atitudine onestă, directă (fara bull-shit-uri) și fără birocrație
Posibilitati reale de promovare
Recompensat corect pentru treaba BINE făcută, adică realizarea obiectivelor și îmbunățătiri măsurabile, semnificative.

MENTIUNE: VOR FI VIZUALIZATE DOAR CANDIDATURILE CU MINI INTERVIUL COMPLETAT!

Descrierea companiei

Klass Wagen este activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de peste 3000 de autoturisme este prezentă în principalele orașe cu aeroport din Romania, precum și în Budapesta și venim în întâmpinarea clienților noștri prin agenții proprii.

Echipa Klass Wagen este formată din peste 170 de colegi focusați să ofere o experiență de neuitat clienților, iar mărturie stau review-urile pozitive oferite de către clienții noștri pe rețelele de socializare.

Activitatea companiei a crescut constant și suntem în căutare de noi colegi. Dacă îți dorețti un colectiv de muncă prietenos, fără birocrație, cu șefi OK, ce răsplătesc dedicația și le pasă de bunăstarea angajaților, ajutând oricând se poate pe plan personal și profesional, te invităm să aplici la joburile noastre.

• Datele de identificare ale tuturor companiilor care publica anunturi de recrutare pe eJobs.ro sunt verificate de consultantii nostri. eJobs.ro nu influenteaza, insa, procesul de recrutare desfasurat de catre companii.

• Analizati cu atentie informatiile din cadrul anunturilor de recrutare! Daca aveti dubii in privinta veridicitatii anumitor date sau in cazul unor solicitari suplimentare ale angajatorilor (trimiterea de documente personale, sume de bani etc.), va rugam sa ne scrieti la contact@ejobs.ro.

Manager procese și proceduri - OTOPENI  -  Klass Wagen

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close