Candidatul Ideal
Clientul nostru, o companie prezenta pe piata nationala de peste 20 de ani, care se remarca prin inovatie, calitate si promptitudine, avand investitii in procesele de productie de peste 2 mil de euro, cauta o persoana cu experienta in imbunatatirea proceselor si operatiunilor, pentru ocuparea pozitiei de Manager Operational.
Experienta si abilitati necesare:
Experienta si abilitati necesare:
- studii superioare absolvite, master- constituie avantaj
- min 5 ani experienta in coordonare operational, coordonare productie
- cunostinte avansate de operare MS Office
- limba engleza la nivel de competente de lucru
- foarte bune abilitati de planificare, organizare, relationare si control
Descrierea jobului
Rolul tau:
Vei avea rolul de a optimiza procesele, de a monitoriza indicatorii cheie de performanta, de a gestiona bugetul operational si de a asigura utilizarea eficienta a resurselor. Deasemenea vei stimula eficienta operationala si vei spori productivitatea.
Atributii si responsabilitati:
Elaborezi strategii pentru imbunatatirea performantei operationale.
Evaluezi oportunitatile de dezvoltare a activitatilor operationale.
Contribui la negocierea contractelor de colaborare cu partenerii operationali si asiguri continuitatea activitatilor.
Monitorizezi si optimizezi fluxurile de lucru, procesele si resursele pentru a atinge obiectivele de productie si servicii stabilite de catre companie.
Propui initiative pentru reducerea costurilor si cresterea eficientei.
Monitorizezi indicatorii de performanta pentru a asigura indeplinirea obiectivelor.
Pregatesti rapoarte periodice pentru CEO cu privire la performantele operationale.
Supervizezi echipele operationale si asiguri o buna comunicare intre membrii.
Participi la procesul de recrutare, training si dezvoltare a angajatilor din departament.
Asiguri motivarea si dezvoltarea personalului pentru atingerea performantelor propuse.
Supraveghezi bugetul operational si te asiguri ca cheltuielile sunt conform planificarilor financiare.
Te asiguri ca toate operatiunile respecta reglementarile legale si standardele de calitate.
Compensatii & beneficii:
---
Prin aplicarea la acest post de munca, iti dai consimtamantul catre BDO Romania pentru prelucrarea datelor furnizate in Curriculum Vitae. Mentionam ca datele tale vor fi folosite exclusiv pentru derularea procesului de Executive Search si, eventual, pentru incheierea unei colaborari contractuale cu clientul nostru pentru care realizam servicii de consultanta in Executive Search. In cazul in care aplicarea ta nu are succes, BDO Romania ar putea pastra datele tale personale pentru viitoare oportunitati de angajare pentru care ai putea fi potrivit. Toate datele tale vor fi tratate cu confidentialitate, in conformitate cu Legislația UE 2016/679 si ai dreptul de a ne contacta oricand la confidentialitate@bdo.ro pentru a-ti retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor sau pentru a corecta/modifica/sterge datele furnizate, mentionand postul la care ai aplicat.
Vei avea rolul de a optimiza procesele, de a monitoriza indicatorii cheie de performanta, de a gestiona bugetul operational si de a asigura utilizarea eficienta a resurselor. Deasemenea vei stimula eficienta operationala si vei spori productivitatea.
Atributii si responsabilitati:
Elaborezi strategii pentru imbunatatirea performantei operationale.
Evaluezi oportunitatile de dezvoltare a activitatilor operationale.
Contribui la negocierea contractelor de colaborare cu partenerii operationali si asiguri continuitatea activitatilor.
Monitorizezi si optimizezi fluxurile de lucru, procesele si resursele pentru a atinge obiectivele de productie si servicii stabilite de catre companie.
Propui initiative pentru reducerea costurilor si cresterea eficientei.
Monitorizezi indicatorii de performanta pentru a asigura indeplinirea obiectivelor.
Pregatesti rapoarte periodice pentru CEO cu privire la performantele operationale.
Supervizezi echipele operationale si asiguri o buna comunicare intre membrii.
Participi la procesul de recrutare, training si dezvoltare a angajatilor din departament.
Asiguri motivarea si dezvoltarea personalului pentru atingerea performantelor propuse.
Supraveghezi bugetul operational si te asiguri ca cheltuielile sunt conform planificarilor financiare.
Te asiguri ca toate operatiunile respecta reglementarile legale si standardele de calitate.
Compensatii & beneficii:
- salariu competitiv, bonus bazat pe performanta si diverse beneficii
- autonomie decizionala si independenta in actiune in plan operational si in colaborare cu CEO-ul in situatiile in care deciziile sunt in afara obiectivelor stabilite
---
Prin aplicarea la acest post de munca, iti dai consimtamantul catre BDO Romania pentru prelucrarea datelor furnizate in Curriculum Vitae. Mentionam ca datele tale vor fi folosite exclusiv pentru derularea procesului de Executive Search si, eventual, pentru incheierea unei colaborari contractuale cu clientul nostru pentru care realizam servicii de consultanta in Executive Search. In cazul in care aplicarea ta nu are succes, BDO Romania ar putea pastra datele tale personale pentru viitoare oportunitati de angajare pentru care ai putea fi potrivit. Toate datele tale vor fi tratate cu confidentialitate, in conformitate cu Legislația UE 2016/679 si ai dreptul de a ne contacta oricand la confidentialitate@bdo.ro pentru a-ti retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor sau pentru a corecta/modifica/sterge datele furnizate, mentionand postul la care ai aplicat.
Descrierea companiei
Exceptional Client Service
We could give many reasons “WHY BDO?”, from our 1600 offices around the world, more than 80,000 professionals working within out network or the wide range of clients we serve from 162 countries but what sets BDO apart is our commitment to Exceptional Client Service.
With over 200 professionals working within multidisciplinary teams, under the coordination of 20 partners certified by professional international and local bodies, at BDO Romania we offer the whole range of audit and consultancy related services.
Joburi similare