Manager Marketing

SC IRINIK SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experiență min. 2 ani pe un post similar (de preferat în managementul campaniilor, marketing digital/marketing direct);
  • Studii superioare (în domeniul Marketing-reprezinta avantaj);
  • Cunoștințe vânzări & management de proiect - abilitate de a gestiona multiple proiecte concomitent;
  • Pasionat de Social Media și mediul online, la curent cu cele mai noi metode și trend-uri în domeniu;
  • Cunostințe de marketing online, Google Analytics (Facebook Ads, Google AdWords), Content Marketing, Email Marketing, Social Media;
  • Experiență in Suita Adobe: Photoshop, Illustrator etc;
  • Cunoștințe de limba engleză (scris, vorbit);
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză, dinamic, creativ, flexibil și organizat;
  • Abilități artistice și de design (atenție la detalii, formă, culoare, literă și text).

Descrierea jobului

  • Implementează campaniilor de marketing stabilite la nivelul întregii companii urmărind realizarea obiectivelor companiei;
  • Urmărește creșterea cotei de piață a brandurilor companiei;
  • Derulează campanii de promovare a produselor noi si a celor existente în portofoliu;
  • Urmărește dezvoltarea și stabilirea politicilor promoționale, de fidelizare a clienților, de prețuri;
  • Realizează analize și cercetari de piață urmarind evoluția pieței, a comportamentului consumatorului;
  • Analizează impactul acțiunilor de marketing asupra creșterii vânzărilor și a cotei de piață;
  • Realizează grafica web și social media;
  • Gestionează optimizarea și actualizarea informațiilor pe site:administrare pagina Facebook etc.;
  • Cercetare de marketing, analiză de piață și de produs, analiza competiției.
Beneficii:
  • salariu competitiv;
  • mediu de lucru la standarde de top într-o echipă dinamică;
  • acces la programe de training, conform planului individual de dezvoltare profesională;
  • laptop și telefon mobil;
  • bonusuri de performanță;
  • recompensare a vechimii in companie.

Descrierea companiei

Povestea brandului romanesc Sabrini a inceput acum aproape 20 ani, la Botosani, din pasiunea pentru eleganta, estetica frumosului si universul spectaculos al metalelor si pietrelor pretioase.

In prezent, Sabrini are o retea de 29 de magazine, la nivelul Romaniei, in orasele: Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Buzau, Timisoara, Oradea, Deva, Arad, Targu Mures, Sibiu, Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Baia Mare, Pitesti, Satu Mare si se afla in continua expansiune.

Brandul Sabrini detine unitate de productie proprie si creare de bijuterii, ofera garantie timp de doi ani pieselor achizitionate si recicleaza materia prima prin intermediul programului “Buy Back”, desfasurat permanent.

De-a lungul anilor Sabrini si-a extins portofoliul cu urmatoarele branduri proprii: DeRuvo - bijuterii din aur 18k cu diamante si pietre pretioase, Blanco's - inele de logodna si bijuterii din aur 18k cu diamante, Sabrini Gold - inele de logodna si bijuterii aur 14k, Passione Perla - bijuterii din aur cu perle, Fantazzia - bijuterii din argint cu pietre naturale, Carla M - bijuterii din argint, Shinsaki Pearls - bijuterii din argint cu perle, Leo Marcus - bijuterii din aur/argint barbatesti, sub care sunt create piese autentice, care dau o eleganta inconfundabila oricarei tinute feminine sau masculine.

Cu o gama variata de bijuterii, branduri proprii, dar si piese si accesorii multibrand internationale care le pun in evidenta personalitatea si stilul, Sabrini este alaturi de clientii sai in fiecare zi si de fiecare data cand acestia sarbatoresc evenimente si momente deosebite pentru ei si impreuna cu cei dragi.

Mai multe detalii despre Sabrini România puteți afla accesând pagina web www.sabrini.ro sau pagina oficială www.facebook.com/sabrini.fanpage.

Publicat 2 dec. 2021 Expiră 1 ian. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.