Publicat 13 Nov 2019 | Expiră 14 Dec 2019

Manager Logistică și Supply Chain

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Colegul pe care îl căutăm:

  • Are experiență anterioară de lucru în domeniul logisticii, minim 2 ani
  • Are competență managerială, experiență de minim 2 ani în coordonarea unei echipe
  • Are cunoștințe în ceea ce privește documentele de transport rutier/maritim a mărfurilor
  • Are experiență în servicii logistice 3PL
  • Are bune cunoștințe în utilizarea Smart Bill gestiune sau SAP/ASIS/ TRADEGECKO și Office 365
  • Are cunoștințe în limba engleză la nivel avansat
  • Are permis de conducere-cat. B

Descrierea jobului

Guru Logistică - 70%

Coordonezi operațiunile logistice din firmei și cele de customer service, având posibilitatea de a coordona și dezvolta o echipă aflată în ascensiune.

  • Realizezi și monitorizezi planul de producție
  • Monitorizezi stocurile și le menții la un nivel optim
  • Alegi furnizorii de transport și logistică și negociezi cu ei
  • Decizi strategia de rezolvare a cazurilor de garanție și suport clienți
  • Decizi strategia de stocare și aprovizionare a produselor și a pieselor de schimb
  • Recepționezi și verifici facturile furnizorilor departamentului
  • Eficientizezi modul de stocare și trimitere a produselor
  • Te asiguri că gestiunile sunt bine organizate atât scriptic cât și faptic
  • Te asiguri că problemele de suport sunt rezolvate eficient
  • Îmbunătățești costurile cu piesele de schimb
  • Gestionezi depozitul și spațiul de service
  • Achiziționezi echipamente pentru logistică sau service
  • Organizezi lunar întâlnire cu echipa și evaluezi KPI-ul fiecărui membru
  • Efectuezi onboardingul colegilor noi de echipă
  • Organizezi training-ul și specializarea colegilor de echipă
  • Scrii proceduri noi de lucru pentru echipa ta și le actualizezi pe cele actuale
  • Implementezi soluții software și noi moduri de lucru

Supply Ninja - 30%

Aprovizionezi firma cu produse și gestionezi întregul proces de la producție până la import.
  • Monitorizezi și previzionezi stocul necesar
  • Negociezi cu furnizorii pentru eficientizarea timpului de producție și a depozitării
  • Lansezi și gestionezi comenzile de producție
  • Pregătești, editezi documentația necesară pentru fiecare comandă
  • Transmiți furnizorilor documentație aferentă fiecărei comenzi
  • Ajustezi lunar planul de producție în funcția de vânzări și capacitatea noastră de plată
  • Coordonezi inspecția de calitate înainte expedierii din fabrică
  • Verifici rapoartele de inspecție a mărfurilor și le aprobi
  • Organizezi transportul mărfurilor și negociezi cu firma de logistică
  • Efectuezi operațiunile de import și verifici documentele de import
  • Efectuezi la nevoie controlul de calitate și conformitate la recepția mărfurilor în depozit
  • Transmiți furnizorilor rapoartele privind problemele de calitate ale produselor și te asiguri că se vor face îmbunătățirile necesare

Beneficii (sau "De ce să alegi TAGU"):
  • Mediu de lucru open-minded, super-tehnologizat
  • Atmosferă de Start-Up, management modern, inovativ
  • Activitate organizată, ghidată de proceduri și operațiuni clare și birocrație minimă
  • Echipă tânără și creativă
  • Workspace Premium: Macbook Pro, monitor Dell, iPhone, scaun ergonomic
  • Team building-uri interesante, pline de adrenalină
  • Spațiu pentru relaxare, jocuri (fussball, darts)
  • Free fruits, snacks, coffee and jokes
  • Program de lucru: 8 ore (care include o ora pauză)
  • Concediu plătit 21 zile pe an
  • Tichete de masă (pe bază de card)
  • Mărire bianuală a salariului (5% din net) după o vechime de 6 luni
  • Orele suplimentare se plătesc conform legii
  • Abonament servicii medicale Regina Maria

Descrierea companiei

Firma Tagu Lolium SRL, nu este o corporație, este un producător de șeminee electrice cu sedii în Cluj și Oradea. De aici coordonăm toate operațiunile: de la design până la livrarea produselor.

Probabil ești curios/curioasă ce facem mai exact zi de zi?

Iată:
Proiectăm produse (nu doar șeminee electrice)
Coordonăm producția lor
Marketing (cu semnul exclamării)
Coordonăm depozitarea și logistica produselor
Le comercializăm prin diverse canale și parteneri din U.E.
…și toate celelalte lucruri care fac o firmă să funcționeze

Suntem tineri, ambițioși, bine organizați și realizăm produse care să ne facă și nouă plăcere când le folosim.
Vrem să creștem repede și sănătos, așa că avem nevoie de colegi capabili și cu dorință de a face performanță.

Expirat
Manager Logistică și Supply Chain  -  Tagu Lolium SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close