Publicat 12 Iun 2019 | Reactualizat 26 Iun 2019 | Expiră 13 Iul 2019

Manager General

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal


Organizeaza si conduce activitatea curentă a companiei în conformitate cu actul constitutive, obiectul de activitate si cu planul de administrare aprobat,
Performanta sa este masurata printr-un set de indicatori de performanță financiari și operationali, astfel încât compania să-și atinga obiectivele stabilite prin buget;
Capacitati de negociere, gestionare a sarcinilor complexe si atingerea obiectivelor stabilite.
Experienta in conducerea echipelor de peste 100 angajati.

Descrierea jobului

Cerinte:

Studii de calificare in domeniu , cursuri de formare profesionala;
Experienta de minim 1 an in functia de Manager Alimentatie Publica sau echivalenta in Alimentatia Publica, Bucatarie sau Service;
Studii superioare in management, finante sau vanzari;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Minim 3-5 ani experienta pe un post similar, de preferat in domeniul HoReCa;
Cunostinte bune MS Office (Power Point, Word, Excel);
Experienta relevanta si abilitati de negociere ;
Experiență în comunicarea şi relaţia cu actionarii societatii;
Viziune strategica.
Abilitati de comunicare dezvoltate.
Angajament pentru calitatea proceselor si produselor.

Responsabilitati:

Asigura conducerea, organizarea eficienta si buna functionare a firmei prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunitatilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice si umane necesare;
Coordoneaza activitatea managerilor din subordine, pe functiuni: vanzari, operational si administrativ;
Stabileste obiectivele generale de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de consiliul de administratie;
Reprezinta firma in relatiile cu furnizorii, clientii si autoritatile;
Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare si aproba bugetul final;
Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare;
Coordoneaza si asigura, impreuna cu departamentul Resurse Umane, respectarea Organigramei de Personal, cu personal suficient conform necesarului operational zilnic.
Mentinerea unor relatii de munca bune si corecte intre toti angajatii din toate sectiile si departamentele, aplicarea corecta a prevederilor Regulamentului Intern (disciplinei interne, avertismentelor si sanctiunilor);
Analizeaza calitatea activitatii personalului din subordine, necesarul de training si instruirile saptamanale si lunare ale angajatilor;
Stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor;
Solutionarea prompta si eficienta a tuturor reclamatiilor si solicitarilor clientilor restaurantului;
Desfasurarea proceselor de achizitii de produse si servicii de la furnizorii agreati, la timp, in cele mai avantajoase conditii comerciale, prin canalele platforme comenzi online Metro/Selgros, furnizori agreati locali, nationali, internationali achizitie directa magazine si hypermarket, piata ;
Intocmirea meniurilor a la carte food, beverage, evenimente (banqueting), structura preparatelor, gramajele, retelelor de fabricatie, prezentarii, standardizarii acestora si instruirea personalului din Bucatarie si Service cu privire la cunoasterea acestora in detaliu;
Verifica registrul de sesizari si reclamatii si ia masuri in consecinta celor sesizate;
Are obligatia de a aduce la cunostinta conducerii, in scris, orice problema legata de gestiunea sa si sa faca propuneri de remediere a acestora, astfel incat gestiunea societatii de care raspunde sa nu aiba probleme neclarificate sau nerezolvate;
Stabileşte şi verifică modul de configurare si implementare a sistemului informatic privind alimentaţia publica si entertainment/jocuri;
Controlează calitatea serviciilor şi a preparatelor culinare/bauturi oferite;
Stabileşte şi realizează strategii şi planuri de dezvoltare în sfera serviciilor şi producţiei
Coordonează direct activităţile de producţie culinară – sectorul de preţuri ;
Supervizeaza elaborarea de meniuri pentru diferite evenimente;
Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale;
Dezvoltarea si promovarea imaginii locatiilor prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
Supravegheaza respectarea calitatii pe intreg procesul de tehnologic si propune masuri de imbunatatire a calitatii ori de cate ori este necesar.
Organizeaza fluxul de productie si programarea cantitatilor de materii prime in functie de capacitatea optima de prelucrare, a spatiilor de depozitare si a cererii si ofertei
Verifica necesarul de aprovizionat in functie de programele de productie, de solicitarile sectoarelor de productive si a compartimentelor functionale
Aproba intocmirea si afisarea procedurilor / retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si raspunde de actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime.
Verifica consumul de materii prime si incadrarea in consumul specific normat.


Beneficii:

- Plan de bonusare pana la 50k euro/an
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere ;
- Oportunitatea unui job stabil intr-o companie respectabila
- Minim o masa calda pe zi;
- Tichete de masa;
- Laptop / telefon mobil

Descrierea companiei

Trickshot este un concept nou, modern, unic in Bucuresti, locul despre care stii ca poate fi alegerea ta cand te gandesti la un restaurant cu specific international bun, din Nordul Capitalei, dar si locul in care evenimentele alaturi de colegi, prieteni sau familie, sunt pregatite pana la ultimul detaliu de echipa noastra.

Reunim în același loc plăcerea pentru gastronomia de calitate și pasiunea pentru bowling, biliard și darts, locatia ideala pentru evenimente corporate, personalizate, team building-uri, aniversari sau competitii sportive.

www.trickshot.ro

Expirat
Manager General  -  TRICKSHOT