Manager Financiar

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

1.Scopul general al postului

Iniţierea, susţinerea, finalizarea şi administrarea activităţilor şi acţiunilor financiare, având ca scop atingerea obiectivelor firmei si a optimiza profitabilitatea hotelului.

2.Obiectivele postului
  • Organizarea, conducerea şi controlul activităţilor financiare prin care se asigură evidenţierea corectă a situaţiei financiare potrivit condiţiilor legale.
  • Fundamentarea politicii financiare a societăţii pe baza obiectivelor declarate.
  • Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor firmei.

3.Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului
  • Planifică şi coordonează activităţile Departamentului Financiar astfel încât resursele sale să fie eficient utilizate, iar termenele, procedurile şi standardele prestabilite să fie respectate.
  • Analizează permanent impactul modificărilor legislative şi normative, astfel încât să fie diminuate efectele negative şi maximizate cele pozitive.
  • Organizează şi coordonează activităţile Departamentului Financiar în vederea prezentării fidele a situaţiei financiare, a performanţei financiare şi a fluxurilor de numerar ale companiei.
  • Utilizează la maximum resursele financiare disponibile pentru a face faţă schimbărilor cu care se confruntă compania.
  • Asigură implementarea procedurilor şi standardelor privind rapoartele financiare, pentru ca toate tranzacţiile financiare ale companiei să fie precis şi la timp înregistrate.
  • Analizează şi recomandă îmbunătăţiri ale sistemelor financiare, politicilor şi procedurilor firmei, care să contribuie la creşterea profitabilităţii.
  • Analizează situaţia financiar-contabilă pentru prezentarea fidelă a poziţiei financiare şi a performanţelor firmei.
  • Coordonează şi execută lunar sistemul de compensare în bani (salarii fixe, bonusuri, comisioane) şi reţineri din salariu.
  • Analizează raţionalitatea cheltuielilor în corelare cu bugetul de venituri şi cheltuieli şi poate solicita explicaţii privind anumite plăţi.

4.Calificarea necesară
  • Studii postuniversitare economice, MBA.
  • Cunostinte minime pe sistem de raportare US GAAP
  • Operare PC: Word, Excel, programe specifice.
  • Cursuri de specialitate – audit financiar / curs management.
  • Cunoaştere limbi străine: engleză, nivel mediu / avansat.

Descrierea companiei

Hotelul DoubleTree by Hilton Oradea este localizat în zona verde a unuia din cele mai frumoase oraşe din România, Oradea. Savuraţi un delicios fursec DoubleTree în momentul sosirii şi permiteţi personalului nostru prietenos să vă conducă în cameră sau în apartament. Toate camerele din hotelul nostru sunt decorate modern, cu finisaje de cea mai bună calitate, acces la internet din partea casei, televizoare mari şi birouri spaţioase pentru a vă putea oferi o şedere confortabilă şi relaxantă. Înotaţi în piscina interioară a hotelului sau relaxaţi-vă în cada cu hidromasaj. După o zi încărcată, desfătaţi-vă simţurile cu bucătăria mediteraneană delicioasă, în restaurantul emblemă al hotelului, Laurus.

Publicat 11 mai 2022 Reactualizat 18 mai 2022 Expiră 10 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.