Manager Financiar

ALPHA PEOPLE SRL - 1 poziție
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Pentru clientul nostru, un producator de top in industria alimentara, cu o traditie de peste 50 de ani, cautam un Manager Financiar.

Responsabilitati:
  • Organizeaza și coordoneaza activitatea in vederea prezentarii fidele a situației financiare, a performantei financiare si a fluxurilor de numerar ale companie;
  • Efectuarea de studii de rentabilitate pentru produsele Societatii;
  • Participarea la elaborarea si administrarea politicilor contabile ale companiei si la procedurile de control pentru a asigura respectarea principiilor contabile general acceptate;
  • Elaboreaza situatii privind activele, datoriile, cheltuielile si veniturile societatii, pentru intocmirea situatiilor financiare in vederea consolidarii acestora;
  • Intocmirea cash-flow ului lunar;
  • Identificarea de solutii de reducere a costurilor;
  • Elaboreaza si controleaza procedura de bugetare a societatii, intocmeste bugetul de venituri si cheltuieli si urmăreste indeplinirea acestuia;
  • Intocmeste analizele manageriale specifice activitatii de procesare conserve legume si fructe si analizeaza rezultatele comparativ cu anii precedenti si bugetul de venituri si cheltuieli;
  • Realizeaza analize financiare solicitate de management;
  • Asigura o comunicare eficienta cu autoritatile fiscale locale, consultanti, audit intern si extern;
  • Analizeaza rezultatele activitatii si situatia financiara a societatii si identifica motivele evolutiilor inregistrate.

Descrierea jobului

Cerinte:
  • Studii superioare economice (contabilitate, analiza financiara);
  • Experienta practica pe un post similar de minim 5 ani;
  • Expertiza in implementarea proceselor de bugetare a veniturilor si cheltuielilor, stabilirea si urmarirea indicatorilor de performanta;
  • Expertiza in analiza financiara, in tehnici de optimizare a costurilor, activitati investitionale si comerciale;
  • Competente aprofundate in gestionarea costurilor operationale ale companiei;
  • Competente aprofundate de analiza financiara si de business;
  • Abilitati utilizare PC: excel (nivel avansat), word, outlook, cunostinte operare soft ERP;
  • Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat;
  • Permis auto categoria B;
  • Proactivitate, profunzime in gandire, determinare;
  • Atitudine pozitiva si orientare catre client;
  • Proactivitate si orientare catre rezultate;
  • Promotor al valorilor de echipa.

Descrierea companiei

We’ve created Kapital HR out of passion for our work, noticing the joy of those who thank us when we find new jobs for them or when they learn new things, as well as out of the desire to contribute to the maturity of the Romanian business market.

We do not own a general recipe and we did not invent anything, but we do add a personal touch to all the services we offer and, most importantly, we customize them for you.

From recruitment and executive search to assessment centres, employee development workshops, performance management and outplacement, we are receptive to your requirements, we understand you and provide the perfect solution for your company and your employees.

Each company is unique, projects differ from case to case, but all are based on an essential ingredient:

- THE NEED TO GET BETTER EMPLOYEES AND A MORE PROFITABLE BUSINESS -

Kapital is about values!

About humans, not abut resources.

About partnerships, not about customers.

About consultants, not about providers.

About coaching, not about teaching.

About creating, not about gaining.

About reinventing, not about giving up.

Publicat 5 iul. 2021 Expiră 4 aug. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos