Candidatul Ideal
Studii superioare economice - eliminatoriu
Experienta relevanta minim 3 ani (pe proiecte) !!!!
Limba engleza – constituie avantaj
Capacitatea de a lucra si independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa
Abilitatea de a obtine rezultate maxime cu resurse minime
Experienta relevanta minim 3 ani (pe proiecte) !!!!
Limba engleza – constituie avantaj
Capacitatea de a lucra si independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa
Abilitatea de a obtine rezultate maxime cu resurse minime
Descrierea jobului
- asigura managementul financiar al proiectului;
- participa la elaborarea bugetului detaliat al proiectului si a graficului fluxului de numerar;
- efectuează planificarea şi previziunile financiare;
- certifică corectitudinea informaţiilor din cererile de rambursare;
- monitorizează fluxurile financiare şi progresele înregistrate in proiect;
- verifica existenta si includerea in dosarele de rambursare a documentelor privind angajarea; ordonantarea si lichidarea cheltuielilor precum si efectuarea platilor aferente;
- intocmeste cererile de rambursare in conformitate cu contractele de finantare;
- participa la elaborarea rapoartelor tehnico-financiare;
- acorda suport in evidenta repartizarii si utilizarii bunurilor achizitionate din fondurile europene, conform destintaiei si scopului prevazute in proiect;
- verifica inregistrarea tuturor activelor corporale si necorporale in registrul de inventar;
- suport in inregistrea in contabilitate, pâna la stadiul de balanta, operatiunile pentru proiectul prezentat;
- raspunde de monitorizarea financiara a proiectului;
- intocmeste rapoarte financiare;
- asigura suport in existenta unui sistem separat de contabilitate a Proiectului –balanta separata pe proiect;
- elaboreaza previziunile trimestriale, etc.
- colaboreaza cu membrii echipei si cu coordonatorii de activitati pentru realizarea rapoartelor prevazute in cadrul proiectelor;
- participă la intâlnirile de lucru ale echipei de implementare;
- participă la analizele lunare privind stadiul de implementare;
- participa la evenimentele organizate in cadrul proiectului;
- elaborează rapoarte privind activitatea proprie desfășurată, în raport cu procedurile relevante
- execută orice alte dispoziții primite de la șefii ierarhici ce au legătură directă cu activitățile din proiect
Descrierea companiei
Fundatia CRIMM este furnizor autorizat de servicii de formare profesionala, cu o experienta bogata in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, fiind implicata inca de la infiintare in proiecte (1993) dedicate sprijinirii infiintari de intreprinderi, furnizarea de masuri active de ocupare a fortei de munca pentru angajati, grupuri vulnerabile si someri/persoane inactive/NEETs, persoane cu handicap, persoane apartinand minoritatii Rroma, tineri, inclusiv prin consolidarea parteneriatelor regionale, locale si internationale pentru promovarea ocuparii fortei de munca si formarii profesionale. Fundatia CRIMM a furnizat, in cadrul proiectelor cu finantare europeana, cursuri de e-learning, cursuri de formare in competente informatice si cursuri de formare in competente antreprenoriale.
Joburi similare


