Publicat 12 Iun 2019 | Reactualizat 19 Iun 2019 | Expiră 12 Iul 2019

Manager Evenimente (Operator Cabina Foto)

1 post

Candidatul ideal

!!! AFLA MAI MULTE DESPRE NOI SI APLICA CU PRIORITATE PE SITE-UL NOSTRU
https://jobs.cheerup.ro/operator-cabina-foto/


Afla in 3 pasi
1. pe cine cautam,
2. care sunt responsabilitatile tale
3. si ce beneficii ai daca lucrezi cu noi!

Pas 1 - Pe cine cautam?
Vrem ca pana la sfarsitul anului sa imbunatatim modul de distractie cu cabina foto la toate evenimentele la care participam.

Cautam asistent cabina foto care stie cum:
1. sa se simta bine la evenimente 🤩
2. sa aiba grija de buna dispozitie a invitatilor 🕺
3. sa se asigure ca au facut o treaba buna cu cabina foto la eveniment! 👍

Cum stii daca rolul este potrivit pentru tine?
✅ Locuiesti in Bucuresti
✅ Esti o persoana rabdatoare, ordonata si organizata?
✅ Faci lucrurile la timp si nu iti place sa intarzii?
✅ Ai carisma, esti empatic si iti place sa te distrezi?
✅ Nu iti scapa nici un detaliu cand planifici? Anticipezi usor riscuri si pericole?
✅ Iti plac regulile si procedurile clare, stii sa le creezi si poti sa le urmaresti?
✅ Te adaptezi usor si iei decizii repede?

Treci la urmatorul pas ⬇️ doar daca ai rapsuns la toate intrebarile cu “DA”. ✅

Descrierea jobului

Pas 2 - De ce o sa fii responsabil?

Mai intai, vreau sa vezi si care sunt asteptarile noastre de la tine. 💪
👉 In primul rand, ne asteptam sa ridici la timp echipamentele si sa le aduci inapoi la birou in aceeasi stare buna!
👉 In al doilea rand, ne asteptam sa te asiguri de siguranta invitatilor si a echipamentelor! Totul este aranjat la locul lui, asa cum este corect.
👉 In al treilea rand, ne asteptam sa te distrezi cu invitatii. Sa te asiguri ca toti se simt bine la cabina foto. Asa cum stii, de tine depinde satisfactia clientului.

Pe scurt, acestea sunt principalele responabilitati:
☑️ Receptie/restituire echipamente la birou
🛠 Montare/demontare echipamente la eveniment
🤪 Asistenta si distractie la cabina foto pe durata evenimentului
❤️ Promovarea brand-ului Cheerup la eveniment

Iata care sunt cele mai importante rezultate:
✅ Satisfactia clientului si a invitatilor
✅ Calitatea pozelor
✅ Colectarea datelor

Inainte sa ajungem la ultimul pas, 🙅‍♂️⛔️ NU continua daca:
❌ Nu intelegi importanta procedurilor
❌ Nu esti disponibil sa lucrezi in weekend
❌ Nu ai permis auto de categoria B si masina
❌ Nu stii sa duci lucrurile pana la capat
❌ Nu iti place sa rezolvi probleme tehnice
❌ Nu intelegi importanta numerelor si nu le folosesti ca sa iti imbunatatesti munca.

Treci la urmatorul pas ⬇️ doar daca stii ca poti avea rezultate excelente! ✅

Descrierea companiei

Pas 3 - Cele mai importante beneficii pe care le primesti

01. TRAINING DE SPECIALITATE.

  • Ai parte de training de specialitate si de o echipa care te sustine;
  • Credem in investitia in oameni si iti impartasim din secretele artei fotografiei, organizarii pentru evenimente, si nu doar;
  • Iti vei imbunatati abilitatile de planificare, executie, comunicare, rezolvare a problemelor si leadership;
02. CUNOSTI PERSOANE NOI.
  • Mergi mereu in locatii diferite la evenimente private, petreceri corporate, festivaluri, etc.;
  • Ai ocazia sa mergi la evenimente in alte orase din tara;
  • Intri in contact cu foarte multi oameni la evenimente (inclusiv celebritati);
  • Esti in centrul atentiei datorita rolului cheie pe care il ai;
  • Clientii te indragesc si ne solicita sa fii prezent si la urmatorul lor eveniment;
03. WORK HARD, PARTY HARDER.
  • Esti platit ca sa te distrezi la toate evenimentele;
  • Primesti recompense pentru performantele tale;
  • Nu iti faci griji de benzina sau taxi, le decontam noi;
  • Ai salariu atractiv;
  • Vei lucra cu o echipa grozava si o cultura organizationala sanatoasa, bazata pe feedback constructiv;
  • Birou in Sector 6 - Bucuresti - Preciziei 6.

Cu cine vei lucra?

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5 stelute pentru echipa Cheerup! Sunteti cei mai tari, energici si fun oameni care ne-au ajutat cu crearea atmosferei la nunta noastra! Multumiiiiim din toata inima ❤️ ~ Catalina Dobre

Scopul nostru este sa contribuim la succesul si fericirea clientilor prin produse si servicii de calitate oferind solutii de top si cei mai buni oameni din domeniu

Suntem o echipa puternica, formata din oameni responsabili, proactivi si perseverenti.

Apreciem serviciile de calitate si, prin urmare, toate activitatile noastre sunt in concordanta cu cele mai bune practici. Incercam mereu sa fim mai buni, sa ne autodepasim, atunci cand avem de dus la bun sfarsit un proiect. Sa livrezi fericire nu e lucru simplu, dar atunci cand il faci cum trebuie, satisfactiile nu se mai masoara in bani, ci in sentimente. Banii sunt consecinta fireasca a lucrurilor facute din pasiune si cu profesionalism.

De aceea am creat un serviciu care sa le ofere celor din jur o stare de bine. Daca noi ne simtim bine, daca facem tot ce depinde de noi si mai mult decat atat, atunci si cei care interactioneaza cu noi vor simti aceasta stare de bine.

Tratam clientii asa cum vrem sa fim tratati fiecare dintre noi, astfel incat atat ei, cat si invitatii lor sa-si aminteasca cu drag de experienta traita alaturi de noi.

Noi suntem Cheerup!

!!! AFLA MAI MULTE DESPRE NOI SI APLICA CU PRIORITATE PE SITE-UL NOSTRU
https://jobs.cheerup.ro/operator-cabina-foto/

Manager Evenimente (Operator Cabina Foto)  -  Cheerup