Publicat 26 Iul 2019 | Reactualizat 16 Aug 2019 | Expiră 25 Aug 2019

Manager echipă achiziții cu limba engleză

1 post

Criterii de selecție

  • Dorința de a lucra în Administrativ / Logistica, Management
  • Cunostințe de limba engleză

Candidatul ideal

Profilul candidatului :

 

- Experiență de minimum 2 ani în coordonarea unei echipe.

- Experiență într-un domeniu comercial.

- Experiență în monitorizare de KPI’s și targete.

- O bună capacitate de a oferi feed-back-uri individuale membrilor echipei.

- Nivel avansat de limbă engleză.

- Leader, animator, coach și cu spirit antreprenorial.

- Calități de adaptare, open-mind, pragmatism.

- Bune abilități de comunicare și organizare, o atitudine proactive și corectitudine.
- Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Powerpoint,Word, Outlook, Internet.

Descrierea jobului

Managerul echipei de achiziții va coordona spre succes o echipă de specialiști de achiziții.

 

În calitate de Manager echipă achiziții cu limba engleză, principalele misiuni vor fi:

 

- Coordonarea echipei de specialiști de achiziții (5-7 membri).
- Acompanierea, motivarea și susținerea membrilor echipei.

- Monitorizarea indicatorilor cantitativi si calitativi.

- Transmiterea permanentă de feed-back-uri membrilor echipei și asigurarea coaching-ului.
- Delegarea task-urilor/sarcinilor şi intervenție în rezolvarea problemelor.
- Dezvoltarea competențelor comerciale ale echipei.
- Analizarea rezultatelor și raportare către top management.

- Organizează călătorii de afaceri în țările pe care le gestionează.


Beneficii :


- Oportunități reale de a dezvoltă o carieră într-un mediu profesionist, împreună cu o echipă dinamică și de succes.

- Training inițial și training-uri continue.

- Sală de recreere - masă de foosball, PlayStation și Green Corner.

- Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work".

- Loc de parcare privat.

- Pachetul salarial include beneficii financiare și non-financiare.

Descrierea companiei

VEO Worldwide Services este un furnizor de servicii B2B, care își desfășoară activitatea în Europa de Est de 12 ani. VEO nu este nici o companie de contabilitate, nici un call center sau o societate comercială. La orice serviciu B2B vă puteți gândi, VEO, probabil, îl oferă, sau intenționează să o facă în următorii doi ani.

 

Avem o bază de cunoștințe uriașă, construită în acești 12 ani de VEO în Europa Centrală și de Est. Este acolo pentru a o folosi. Ai nevoie doar de dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu acest lucru, dar cu restul…Da, putem!

 

În acești ani, ar fi putut rămâne o echipă mică sau ar fi putut crește într-un ritm limitat. Însă, VEO este astăzi un grup de companii cu peste 800 de angajați și totul este datorat unor oameni care au îndrăznit să gândească la scară mare și să acționeze curajos pentru a-și urma ceea ce alții ar fi numit, ambiții nerealiste. Este ceea ce așteptăm din partea celor care se alătură companiei. Chiar poți fi următoarea noastră poveste de succes. VEO crește în continuare și prima resursă pentru această creștere a fost și mereu vor fi oamenii noștri.

Manager echipă achiziții cu limba engleză  -  Veo Worldwide Services