Manager Departament Comercial

Oraș de lucru
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Leadership – vizionar și cu inițiativă, autonom și foarte responsabil, pozitiv și orientat către performanță;
Proactiv – ai spirit de inițiativă, capacitatea de a rezolva problemele cu un minim de ajutor din partea celorlalți și îți asumi responsabilitatea pentru propriile decizii și acțiuni;
Adaptabil – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
Cu capacitate decizională – ești grozav de agil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și de a îți asuma responsabilitatea;
Dinamic – ai putere de acțiune și reușești să ții pasul cu toate schimbările care se produc pe piață, în companie și în echipa ta;
Cu viziune globală – ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a business-ului;
Etic – pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită.

Ce ne dorim să ai:

O experiență de minimum 2 ani în conducerea unei echipe, care ți-a dezvoltat un talent cu care te poți mândri în a crește, coordona și motiva echipa să își atingă obiectivele.

Descrierea jobului

Merchandising

Te asiguri că avem cele mai bune produse în magazine și pui în practică mechandisingul pentru gamele de produse de care ești responsabil;

Securitatea muncii

Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;

Management

Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin
Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;

Comitet de Direcție Magazin

În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;
Propui strategia comercială de aprovizionare și întreținere a departamentului;
Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Publicat 30 iun. 2021 Expiră 30 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos