Candidatul Ideal
Coordonatorul implementare initiative este responsabil de coordonarea și implementarea activităților legate de o inițiativă, asigurându-se că acestea sunt livrate la timp, Rolul implică suport în gestionarea echipelor, monitorizarea progresului și comunicarea cu stakeholderii interni și externi.
Cerințe:
Studii necesare: studii superioare în domeniul economic, management sau domenii similare.
Experiență: minim 1 ani în domeniu în implementarea de inițiative.
Competențe și aptitudini:
Cunoștințe solide în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Abilități de comunicare și negociere excelente.
Capacitate de planificare, organizare și gestionare a resurselor.
Abilități de lucru în echipă și de organizare a activităților într-un mod eficient.
Cerințe:
Studii necesare: studii superioare în domeniul economic, management sau domenii similare.
Experiență: minim 1 ani în domeniu în implementarea de inițiative.
Competențe și aptitudini:
Cunoștințe solide în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Abilități de comunicare și negociere excelente.
Capacitate de planificare, organizare și gestionare a resurselor.
Abilități de lucru în echipă și de organizare a activităților într-un mod eficient.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Coordonarea sarcinilor zilnice: dezvoltarea și implementarea unui plan de proiect, monitorizarea activităților echipei pentru respectarea termenelor limită.
Comunicare eficientă: facilitarea fluxului de informații între toate părțile implicate (clienți, furnizori, echipă internă, management superior).
Colaborare interdepartamentală: asigurarea unei colaborări eficiente cu departamentele interne pentru o utilizare optimă a resurselor.
Organizarea întâlnirilor de echipă: organizarea și facilitarea întâlnirilor pentru a urmări progresul și pentru a rezolva problemele întâmpinate.
Monitorizarea progresului inițiativei: urmărirea implementării inițiativei și raportarea progresului către manageri
Coordonarea sarcinilor zilnice: dezvoltarea și implementarea unui plan de proiect, monitorizarea activităților echipei pentru respectarea termenelor limită.
Comunicare eficientă: facilitarea fluxului de informații între toate părțile implicate (clienți, furnizori, echipă internă, management superior).
Colaborare interdepartamentală: asigurarea unei colaborări eficiente cu departamentele interne pentru o utilizare optimă a resurselor.
Organizarea întâlnirilor de echipă: organizarea și facilitarea întâlnirilor pentru a urmări progresul și pentru a rezolva problemele întâmpinate.
Monitorizarea progresului inițiativei: urmărirea implementării inițiativei și raportarea progresului către manageri
Descrierea companiei
Fondată în 1993 la Craiova de către antreprenorul Cătălin Stroe, RURIS Impex este o companie cu capital 100% românesc, specializată în producția și distribuția de mașini, unelte și utilaje destinate agricultorilor, peisagiștilor și tuturor celor care întrețin grădini. Portofoliul companiei numără peste 500 de utilaje.
De-a lungul anilor, RURIS a adus eficiență în agricultură pentru oamenii din zonele rurale și urbane din România. Inovațiile patentate ale RURIS au stabilit de multe ori tendințele în piață și au consolidat deviza sub care compania acționează: „Ambiție de la Tine, Putere de la RURIS”. În prezent, compania are un număr de peste 200 angajați și 500 puncte de vânzare partenere în România și în alte 17 țări europene.
De-a lungul anilor, RURIS a adus eficiență în agricultură pentru oamenii din zonele rurale și urbane din România. Inovațiile patentate ale RURIS au stabilit de multe ori tendințele în piață și au consolidat deviza sub care compania acționează: „Ambiție de la Tine, Putere de la RURIS”. În prezent, compania are un număr de peste 200 angajați și 500 puncte de vânzare partenere în România și în alte 17 țări europene.
Joburi similare
- 16 Iun. 2025
Manager Proiect – Inginerie (Focus pe șantier)
Toner Express SRL
București, Brasov, Pitesti și alte 2 orașe2000 - 4000 EUR net / lună