Manager de Proiect

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Studii superioare de specialitate (avantaj studii tehnice: electronica, electrotehnica, instalatii constructii, etc);
  • Abilitati excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activitatilor si relationare cu echipele si clientii
  • Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Disponibilitate pentru deplasari nationale, in functie de locatia proiectului;
  • Permis auto categoria B;
  • Limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Cunostinte de Sisteme de Securitate, CA, TVCI, detectie incendiu, instalatii constructii;
  • Constituie un avantaj certificare de Project Management (preferabil PMP sau PRINCE).

Descrierea jobului

  • Elaboreaza planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectului); planifica, organizeaza, coordoneaza si controleaza proiectele si resursele alocate;
  • Realizeaza, impreuna cu echipa desemnata de proiect, graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile;
  • Dezvolta, detaliaza cerinte si bugete pentru proiectele coordonate;
  • Reprezinta compania in relatia cu clientii si beneficiarii proiectelor, asigurand controlul calitatii si al executiei;
  • Conduce sedintele de analiza interna cu echipa de proiect si coordoneaza sau pregateste, dupa caz, materialele necesare;
  • Stabileste intalniri intra si inter departamentale pentru asigurarea calitatii proiectelor coordonate;
  • Isi asuma responsabilitatea pentru progresul proiectului, pentru utilizarea resurselor si initiaza masuri corective ori de cateori este necesar;
  • Intocmeste situatii de lucrari catre client, asigura aprobarea acestora, urmareste emiterea facturilor pentru lucrarile executate si incasarea acestora;
  • Supervizeaza emiterea facturilor fiscale catre clienti asigurandu-se ca acestea sunt emise numai dupa ce in prealabil situatiile de lucrari au fost aprobate si semnate de catre client;
  • Coordoneaza evidenta cantitativa si verificarea calitatii produselor si serviciilor livrate fata de prevederile contractuale, urmarind incadrarea in termene si buget;
  • Intocmeste documentele livrabile in conformitate cu procedura interna de management al proiectelor;
  • Intocmeste, impreuna cu Managerii de Departamente, echipa de proiect;
  • Comunica membrilor echipei de proiect sarcinile care le revin;
  • Intocmeste impreuna cu echipa proiectului, planul de executie al proiectului;
  • Intocmeste impreuna cu echipa proiectului necesarul de resurse (materiale, financiare si umane) pentru derularea proiectului;
  • Realizeaza, impreuna cu echipa SCM, planificarea achizitiei resurselor materiale in concordanta cu planul de executie al proiectului;
  • Participa la realizarea planului de calitate;
  • Realizeaza impreuna cu echipa de management de proiect lista de riscuri si stabileste planul de raspuns la risc;
  • Mentine permanent legatura cu beneficiarul si vine in intampinarea acestuia pentru rezolvarea necesitatilor si solicitarilor acestuia;
  • Coordoneaza executia activitatilor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Coordoneaza echipa de proiect in realizarea activitatilor si gestioneaza eventualele conflicte intre membrii echipei;
  • Verifica si aproba situatiile de lucrari emise de subcontractori si aproba plata facturilor catre acestia;
  • Respecta normele de calitate, protectia mediului si securitatea muncii, conform legislatiei in vigoare si clauzelor contractuale;
  • Urmareste si intocmeste, dupa caz, documentele finale, impuse prin metodologia de management al proiectului si prin contract, pe faze si pe proiect, si sustine predarea produselor si serviciilor la client;
  • Intocmeste dosarul proiectului care contine toate documentele generate in cadrul proiectului, de la documentatia tehnica, documentele livrate in cadrul proiectului, corespondenta purtata pe perioada derularii proiectului, inregistrarile efectuate in conformitate procedura de lucru.

Descrierea companiei

UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).

Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:

Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)
Publicat 3 mai 2022 Expiră 2 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.