Publicat 03 Mar 2021 | Expiră 03 Apr 2021

Manager de proiect infrastructura

3 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Consultantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, în vederea implementării proiectelor/contractelor din portofoliul companiei (asistență la derularea procedurilor de achiziții publice, elaborarea documentațiilor aferente cererilor de plată/rambursare, elaborarea rapoartelor de progres lunare și trimestriale, elaborarea documentelor/documentațiilor specifice managementului de proiect, asistență acordată clienților pe toată perioada derulării proiectelor și pe perioada de monitorizarea a acestora).

Descrierea jobului

Condițiile postului:

Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou, deplasări în țară la sediile clienților;
Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;
Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă;
Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Responsabilități:
Coordonarea unui portofoliu de proiecte;
Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;
Elaborarea documentelor specifice activității;
Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de documentații, analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

Cerințe:
Absolvent de studii superioare.
Responsabilitate, putere de concentrare și eficiență în muncă;
Capacitate de a lucra independent;
Persoana organizată (agendă/planner, program de activitate, monitorizare și raportare activitate);
Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Internet, Word, Power Point, Outlook, MS Project;
Cunoștințe de limba engleză (în special scris);
Abilitați de comunicare (scrisă și verbală),
Capacitate de lucru în echipă;
Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
Abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
Buna gestionare a termenelor limită;
Abilitatea de a lua decizii și de a lucra în echipă;
Excelente abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții;
Creativitate și flexibilitate;
Permis de conducere categoria B și disponibilitate de a călători prin țară.

Constituie avantaj:
Experiență anterioară în consultanță în management și în coordonarea de proiecte (preferabil minim 2 ani);
Cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;

Beneficii:
Mediu profesionist de lucru;
Salariu motivant;
Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației;
Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe;
Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare;
Angajator stabil în piața de consultanță.


Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: «Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte/informații pentru locul de muncă vizat din partea KONSENT SA cu sediul în Iași
Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal («ANSPDC»), informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.

Data limită de depunere a candidaturilor este 17.04.2021.

Descrierea companiei

Misiunea noastra este a fi prima alegere in planificarea, implementarea si supervizarea de proiecte strategice si durabile pentru mediul natural si construit, oferind cele mai viabile si sustenabile solutii tehnice, economice si de management, printr-o abordare multidisciplinara si performanta.

Am pornit pe acest drum la inceputul anului 2003, cu credinta ca putem conjuga experienta si profesionalismul consultantilor nostri cu hotararea si determinarea beneficiarilor de a construi proiecte.

Au urmat ani de succes in activitatea de consultanta in manangementul de proiect, inginerie si achizitii publice, avand de partea noastra relatii stranse cu autoritatile, cu care am colaborat excelent, inca de la bun inceput.

Ne-am remarcat in timp printr-o buna reputatie, un parteneriat excelent cu beneficiarii si o varietate de domenii de expertiza pe care le-am abordat in cele cateva sute de proiecte ce alcatuiesc portofoliul nostru actual.

In 2013, ca raspuns la dinamica si cerintele pietii pe care activam, ne-am repozitionat activitatea, extinzand ariile de expertiza si numarul de servicii pe care le oferim, din dorinta de a fi ambasadori ai excelentei in sectorul managementului si consultantei in inginerie.

Punem pret pe gandirea strategica, efortul colectiv, eficienta in activitate, coerenta, rigoarea si creativitatea orientata spre solutii si rezultate masurabile, ce produc schimbari vizibile.

Suntem increzatori ca managementul performant, alinierea permanenta la tendintele actuale, dorinta de dezvoltare continua, integritatea, receptivitatea la noi provocari sunt atuuri ce ne fac remarcabili si ne ofera sansa de a colabora cu beneficiari de prima mana.

Expirat
Manager de proiect infrastructura  -  KONSENT SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close