Candidatul Ideal
- Experiență relevantă în domeniul managementului de proiect și a elaborării documentațiilor de finanțare (POR/ PR/ PNDR/ POIM/ POC/ PNRR/ etc);
- Experiență în organizarea de proceduri de achiziție (achiziții privați și SEAP);
- Absolvent de studii superioare (preferabil domeniul economic);
- Cunoștințe operare PC: excel, word, adobe reader, outlook, Internet;
- Atitudine pozitivă, implicare și inițiativă în proiectele companiei;
- Abilități foarte bune de organizare, lucru în echipă și comunicare, în vederea încadrării în termenele impuse de specificul sectorului de activitate;
- Dorință de a descoperi domenii noi și de a asimila cunoștințe diverse;
- Disponibilitate de deplasare ocazională și limitată la ședințe de implementare;
- Cunoștințe de limbă engleză;
Descrierea jobului
- Asigură managementul implementării proiectelor de finanțare pentru clienții societății;
- Organizarea procedurilor de achiziții in cadrul proiectelor, întocmirea dosarelor de achiziții;
- Întocmirea dosarelor aferente Cererilor de plată sau rambursare;
- Verificarea eligibilității proiectelor de investiții si a potențialilor clienți;
- Realizarea documentație de finanțare (Cerere de finanțare, Plan de afaceri, Plan de marketing, Studiu de fezabilitate, Anexe, etc.);
- Elaborarea rapoartelor de progres periodice pe perioada de implementare a proiectelor;
Descrierea companiei
- Activăm neîntrerupt de aprox. 20 ani de piața consultanței în finanțări nerambursabile. Suntem o echipă cu experiență și căutăm colegi interesați a activa pe termen lung alături de noi.
- Deținem un portofoliu stabil de clienți, axat în special pe Programele Regionale/ PNRR/ INP/ Fondul de Modernizare/ fonduri transfrontaliere.
- Oferim un mediu de lucru stabil, locație accesibilă, tehnică de calcul modernă, atenție la nevoile fiecărei persoane, flexibilitate.
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
- Salarizare conform experienței și rezultatelor.
Joburi similare