de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 25 Oct 2019 | Reactualizat 22 Nov 2019 | Expiră 25 Nov 2019

Manager de Proiect_Dezvoltare Relatii Clienti (ID 969536)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:

  • Cunostinte foarte bune de Project Management si optimizare de proces
  • Cunostinte bune in zona de sisteme IT si procese Telekom Romania reprezinta un avantaj
  • Capacitatea de analiza si de sinteza
  • Capacitate de soluţionare a problemelor în regim de stres sau sub presiune
  • Capacitatea de a reactiona rapid la schimbari
  • Bune abilităţi de planificare si organizare
  • Abilitati de persuasiune si negociere
  • Excelente abilitati de comunicare si prezentare
  • Orientare catre clienti
  • Orientare catre rezultate
  • Iniţiativă
  • Lucru in echipa
  • Atitudine pozitiva
  • Flexibilitate
  • Cunostinte excelente de limba romana si engleza (nivel avansat).

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

  • Gestioneaza proiecte si programe strategice cu impact in rezultatele departamentului
  • Stabileste scopul, defineste cerinte de business, analizeaza gradul de profitabilitate al proiectului/initiativelor prin evidentierea costurilor si beneficiilor, obtine resursele necesare, defineste functionalitati si designul acestora la nivel detaliat, urmareste implementarea si testarea proceselor si ofera suport trainerilor in crearea materialelor pentru toate proiectele coordonate
  • Identifica oportunitati de dezvoltare ale departamentului prin analiza proceselor, rezultatelor si cerintelor de la nivelul organizatiei, companiei si pietei si propune proactiv proiecte
  • Asigura calitatea, accesibilitatea, fiabilitatea, performanta si eficienta proiectelor gestionate pe parcursul intregului ciclu de viata
  • Defineste, masoara si monitorizeaza indicatorii in vederea stabilirii gradului de succes/risc al proiectului (ex. calitate, costuri de timp si realizare, atingerea beneficiilor identificate in faza de analiza, in perioada post implementare proiect)
  • Gestioneaza activitatile de restabilire a proceselor in cazul incidentelor si nefunctionarilor ce au impact asupra platformelor/aplicatiilor/sistemelor si serviciilor de Relatii cu Clientii
  • Intocmeste rapoarte si statistici si monitorizeaza platformele/aplicatiile/sistemele pentru care este business owner
  • Administreaza si gestioneaza toate procesele relationate platformelor/aplicatiilor/sistemelor pentru care este business owner
  • Mentine comunicarea si se aliniaza cu celelalte departamente initiatoare de proiecte din cadrul companiei pentru a asigura, indiferent de punctul de contact, o experienta pozitiva clientului, consistenta si coerenta, o utilizare optima a resurselor si indeplinirea obiectivelor generale ale departamentului
  • Colaboreaza impreuna cu Diviziile IT, Tehnologie, Marketing si Produs pentru a livra specificatii de produs/proces care sa aiba in vedere o dezvoltare armonioasa a aplicatiilor sistemelor
  • Coopereaza cu celelalte echipe din cadrul Departamentului Dezvoltare Relatii cu Clientii pentru a se asigura ca toate proiectele sustin procesele operationale in cel mai bun mod posibil
  • Detine responsabilitate comuna cu alte echipe din cadrul Diviziei si cu cele din Diviziile IT si Tehnologie pentru operatiuni de automatizare
CERINTELE POSTULUI
Studii:
  • Studii superioare in domeniul economic sau tehnologic
  • Certificari/specializari in project management sau eficientizarea de proces constituie un avantaj
Experienta in munca:
  • Minim 5 ani experienta in domeniul Customer Service;
  • Minim 2 ani experienta in gestionarea de proiecte interdepartamentale

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent in 51 de tari de pe 5 continente.
Solutiile noastre deschid o lume infinita de oportunitati de a impartasi cele mai frumoase si emotionante experiente cu familia, prietenii, colegii si cu cei din jurul nostru. Misiunea noastra este sa imbogatim vietile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe si mobile, tehnologii de ultima generatie 4G, fibra optica, precum si Internet TV, care aduce utilizatorilor o noua experienta de divertisment, cu acces la continut exclusiv si de calitate, pe toate ecranele, si functionalitati interactive avansate. In ceea ce priveste clientii business, Telekom Romania este partenerul de incredere al companiilor, pentru care oferim solutii complete de comunicatii si IT&C care sa sprijine companiile sa devina mai competitive si mai agile. Solutiile noastre conecteaza oameni, masini si continut, pentru un viitor mai bun, mai sigur si mai simplu.

Expirat
Manager de Proiect_Dezvoltare Relatii Clienti (ID 969536)  -  Telekom Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close