Manager de Echipa Zonal

iCredit Romania - 5 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ce cautam la tine?
• Experienta de minim 1 an in coordonare echipe;
• Experienta anterioara in industria creditelor de consum;
• Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren)
• Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint);
• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
• Fire proactiva, care preia initiativa;
• Abilitati de organizare si planificare;
• Orientare catre atingerea obiectivelor.

Descrierea jobului

Ce urmeaza sa faci?
• Recrutarea, coordonarea si controlul echipei;
• Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare;
• Organizarea si controlul activitatilor echipei;
• Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat;
• Dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Organizarea activitatilor de marketing.

Ce iti oferim ?
• Mediu de lucru dinamic;
• Contract de munca pe perioada nedeterminata;
• Programe de training si dezvoltare personala;
• Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
• Salariu fix si bonusuri lunare de performanta;
• Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime.

Descrierea companiei

Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative.

Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent.

VALORILE iCredit sunt:

- Integritatea – Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii.

- Inovatia – La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri.

- Performanta – Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism.

- Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc.

Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare.

Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor,

ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!

Publicat 8 nov. 2021 Reactualizat 8 dec. 2021 Expiră 8 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.