de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 15 Nov 2019 | Expiră 15 Dec 2019

Manager Cumparari

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză
  • Peste 3 ani experiență în Management, Vanzari

Candidatul ideal

Abilităţi: limbi straine (engleza, franceza), calcul matematic, claritatea vorbirii, atentie, putere de decizie si asumarea responsabilitatii, capacitate de a redacta rapoarte clare si corecte, spirit ordonat si disciplinat, abilitati de comunicare interpersonala, rezistenta la stres, preocuparea permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual
Experienţă: in domeniu minimum 3 ani
Alte cerinţe: gandire si capacitate de analiza si sinteza, abilitati pentru lucrul in echipa.
Rolul postului: Coordonarea si asigurarea intregului proces Cumparari, in conformitate cu obiectivele primite, cu programul si standardele de calitate ale firmei

Descrierea jobului

ATRIBUTII SPECIFICE FUNCTIEI / MESERIEI
Indeplineste obiectivele departamentului Cumparari prin recrutarea, selectarea, pregatirea, delegarea, planificarea, consilierea si dezvoltarea membrilor echipei;
Respecta regulile in vigoare si foloseste instrumentele specifice pentru determinarea celor mai bune abordari ale proiectelor respectiv a celor mai bune oferte;
Realizeaza obiectivele operationale de cumparari prin pregatirea si implementarea planurilor de activitati, implementeaza standardele de productivitate si calitate ale companiei, identifica tendinte si determina imbunatatiri ale activitatii, implementeaza schimbari organizationale;
Indeplineste obiectivele financiare de cumparari, realizand previziuni in bugetul anual, planificand cheltuielile, analizand variatiile si initiind actiuni corective. Monitorizeaza costurile, competitia, cererea si oferta din piata;
Realizeaza obiectivele financiare de cumparari prin planificarea, dezvoltarea, implementarea si evaluarea activitatilor si programelor de promovare ale companiei. Realizeaza planuri specific activitatilor de marketing;
Identifica oportunitati de afaceri pe baza cerintelor furnizorilor, defineste si cunoaste piata specifica.
Sustine relatiile cu furnizorii importanti prin realizarea de vizite periodice, analizand cerintele specifice fiecarui furnizor si anticipand noi oprtunitati de colaborare;
Furnizeaza informatii conducerii companiei prin strangerea, analiza si evaluarea datelor si tendintelor din piata;
Protejeaza valoarea companiei prin pastrarea informatiilor confidentiale;
Participa la programele de pregatire profesionala, mentine contactele personale;
Tine sub control implementarea conditiilor contractuale convenite cu clientii la castigarea noilor proiecte, care vor afecta proiectele aflate in derulare. Colaboreaza cu celelalte departamente pentru punerea in practica a acestor conditii conform metodologiilor si procedurilor in vigoare;
Face propuneri de imbunatatire a modului si metodelor de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse. Participa la procesul de imbunatatire continua;
Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statuar ( AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal;
Indeplineste orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Este responsabil pentru procesele/activitatile pe care le gestioneaza si rezultatele obtinute.
Desemneaza proprietarii de procese/subprocese si se asigura ca acestia isi cunosc rolul si atributiile si au competentele necesare desfasurarii acestora
Accepta rolul de manager de programe sau de proiect si desfasoara activitatile corespunzatoare definite in dosarul proiectului;
Coordoneaza managerii de proiect atunci cand acestia sunt angajati ai departamentului Cumparari;
Asigneaza proiecte angajatilor din subordire;
Joaca rol de liant si de catalizator intre departamentul Cumparari si celelalte departamente implicate in proiecte;

Descrierea companiei

Delta Invest este unul dintre liderii pietei din Romania in cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-constructie matrite si injectie mase plastice.

Manager Cumparari  -  SC Delta Invest SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close