Publicat 20 Iul 2021 | Reactualizat 17 Aug 2021 | Expiră 20 Aug 2021

Manager Contabil

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Deținem formula de succes garantat pentru cariera ta profesională- deschidere spre contabilitate internationala și abilități de coordonare echipe.
Suntem în căutarea unui Team Leader înzestrat cu aptitudini de organizare și prioritizare remarcabile, care să integreze departamentul Financiar Contabil de la Iași.
Dacă obiectivul tău în carieră, este să devii mentorul unei echipe profesioniste, te așteptăm cu interes, să dezvoltăm subiectul în cadrul unui interviu.

Corespunzi profilului ideal dacă deții:
- Experiență și cunoștințe solide în domeniul financiar contabil – minimum 3 ani (realizare bilanț contabil);
- Experiență în managementul unei echipe;
- Nivel mediu-avansat de limbă engleză (nivel minimum B2) - Franceza nice to have;
- Profil de personalitate: Bune abilități de comunicare orală și scrisă în limbila engleză. Orientare către client. Capacitate de gestionare situații urgente. Autonomie și spirit de inițiativă. Capacitate de analiză și sinteză. Leadership și flexibilitate.

Descrierea jobului

Principale responsabilități prin care vei contribui la creșterea performanței echipei:
- Coordonarea unei echipe de minimum 5 contabili;
- Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei, urmărirea obiectivelor cantitative și calitative fixate și identificarea eventualelor întârzieri/ dificultăți oferind suport pentru depășirea lor;
- Evaluarea membrilor echipei în funcție de rezultate și propunera periodică a planurilor de acțiune necesare;
- Motivarea echipei și crearea unei atmosfere plăcute la locul de muncă;
- Urmărirea respectării normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informaţiilor;
- Asigurarea respectarii procedurilor și a strategiilor stabilite;
- Supravegherea realizării situațiilor financiare anuale alaturi de cabinetele contabile externe.

Si pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
+ Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
+ Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
+ Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
+ oportunitate de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

Descrierea companiei

12 ani de experiență, peste 800 de colegi în 12 sedii din România, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria, Ucraina, Cipru și Tunisia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Partener strategic în training – DARE Academy. Mediu multicultural și un zumzăit continuu într-o multitudine de limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, portugheză, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată, cehă. Clienți din toate colțurile lumii.

Care este activitatea principală a VEO? Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali:

Comercial
Financiar-Contabil
Resurse Umane
Calitate
Logistică și Transport
Suport și Dezvoltare IT
Retail

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Avem o bază de cunoștințe imensă construită în ultimii 12 ani, pusă la dispoziția ta. Tot ce îți trebuie este dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu asta, dar cu restul ... Da, putem!

Expirat
Manager Contabil  -  Veo Worldwide Services

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close