Manager Call Center

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta relevanta in managementul unei echipe (Call Center reprezinta un avantaj);
  • Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere;
  • Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare PC , Excel
  • Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.
  • Limba maghiara nivel avansat.

Descrierea jobului

  • Organizarea programului de lucru al echipei din subordine;
  • Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa;
  • Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei;
  • Recrutarea personalului (in caz de nevoie)
  • Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center;
  • Organizarea programului de lucru al membrilor echipei;
  • Implementarea strategiilor de lucru din Call Center;
  • Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare .
  • Stabilirea standardelor de perfor­manță si comunicarea acestora, cu scopul de a fi înțelese și atinse de fiecare membru al echipei;
  • Repartizarea, alocarea și evaluarea activităților.
BENEFICII
  • Contract pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Traininguri periodice

Așteptăm CV-ul dumneavoastră pe idealvision.oradea@gmail.com

Descrierea companiei

Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.
Publicat 1 oct. 2021 Expiră 31 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos