Manager Calitate

1 - 2 poziții
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc;
  • Cunoasterea standardelor si legislatiei aplicabile in domeniul de activitate;
  • Studii superioare tehnice;
  • Cursuri postuniversitare de managementul calitatii, formator, etc;
  • Cunostinte operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);
  • Cunostinte de limba engleza (scris/ vorbit) – nivel mediu/ avansat;
  • Experienta pe un post similar, minim 3 ani;
  • Fara antecedente penale;
  • Permis: categ. B
  • Aptitudini de conducere: analiza, planificare, strategie, organizare, decizie, control – evaluare;
  • Abilitatea de a lucra cu oamenii, de a coordona echipe;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, diplomatie, toleranta;
  • Capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
  • Dinamic, cu initiativa, capabil sa gaseasca solutii;
  • Orientare spre satisfactia clientului/ beneficiarului;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente si program de lucru prelungit;
  • Aptitudine generala de invatare;
  • Inteligenta de nivel superior (capacitate de analiza si sinteza, judecata rapida);
  • Rezistenta mare la sarcini repetitive si stres;
  • Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune;
  • Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, regului de politete);
  • Detinerea abilitatilor fizice necesare indeplinirii atributiilor din prezenta fisa;

Descrierea jobului

  • Procedeaza la educarea, instruirea si motivarea pentru management integrat calitate/ mediu/ SSM a personalului;
  • Anual, identifica si participa la stabilirea obiectivelor departamentale si individuale, avand in vedere obiectivele generale ale firmei;
  • Propune alocarea resurselor necesare realizării obiectivelor propuse;
  • Identifica oportunitati de afaceri;
  • Monitorizeaza si verifica activitatea personalului. Aplica măsuri menite să conducă la eficientizarea activităţii personalului, periodic, obiectiv şi documentat;
  • Organizeaza si participa la întâlniri/ şedinţe/ instruiri în cadrul departamentului;
  • Propune masuri si solutii de eficientizare a activitatii sau de stingere a neconformitatilor inregistrate;
  • Propune si implementeaza măsuri de îmbunătăţire a activităţii din departament;
  • Procedeaza la evaluarea furnizorilor;
  • Mentine si imbunatateste sistemului de management integrat calitate/ mediu/ SSM;
  • Procedeaza la stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii in scopul asigurarii calitatii;
  • Procedeaza la tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective;
  • Asigura si implementeaza tehnicile, metodele si instrumentele specifice managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
  • Procedeaza la implementarea si mentinerea sistemului de management integrat calitate/ mediu/ SSM;
  • Procedeaza la elaborarea politicii in domeniul managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
  • Procedeaza la implementarea politicii in domeniul managementului integrat calitate/ mediu/ SSM;
  • Procedeaza la organizarea functiunii “calitate”;
  • Procedeaza la elaborarea si urmarirea programelor de audit;
  • Monitorizeaza efectuarea inspectiilor in domeniu;
  • Are atributii privind managementul resurselor umane:
  • Desfasoara activitati de analiza si elaborare rapoarte specifice:
  • Participa la elaborarea si monitorizarea bugetului de venituri si cheltuieli (BVC-ul):

Descrierea companiei

Cu o experienţă de peste 20 ani în domeniu, si peste 3000 de angajati, Civitas Group furnizează soluţii de securitate adaptate nevoilor clientului.

Oferind încă de la început servicii profesionale, acoperind sectorul pazei umane, monitorizării şi intervenţiei rapide şi al sistemelor electronice de securitate, ne-am remarcat, devenind unul dintre furnizorii importanţi de servicii de securitate, statut certificat de un portofoliu relevant de clienţi.

Respectarea angajamentelor asumate faţă de clienti și a principiului conform căruia trebuie oferită acestora soluţia optimă pentru asigurarea nevoii de securitate, reprezintă principalele obiective ale fiecăruia dintre noi.

În domeniul pazei umane avem o puternică infrastructura la nivel naţional, putând asigura servicii de cea mai înaltă calitate, prin parteneriate stategice. Selecţia partenerilor este rezultatul unui riguros audit de evaluare continuă, care are ca principale criterii competenţa, performanţa,etica şi respectul pentru lege.

Ne bazăm pe un colectiv calificat, care face posibilă realizarea performanţelor remarcabile, prin respectarea tuturor reglementărilor tehnologice şi de siguranţă date de standardele din domeniu.

Cunoaştem bine nevoile de securitate ale clienţilor pentru a găsi şi oferi acestora soluţii complete şi personalizate de securitate, dezvoltate cu tehnologii de ultima oră şi profesionişti in domeniu.

Publicat 22 oct. 2021 Expiră 21 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos