Candidatul Ideal
MANAGER ACHIZITII
- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;
- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;
- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;
- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;
- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;
- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.
- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;
- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;
- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;
- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;
- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;
- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.
Descrierea jobului
- Gestionarea, consolidarea și dezvoltarea relațiilor comerciale pe termen lung cu furnizorii companiei;
- Gestionarea achizițiilor pe portofoliile de produse comercializate: lansarea și urmărirea livrării comenzilor în termenii și condițiile contractuale;
- Actualizarea permanentă a datelor în sistemul informatic pentru buna funcționare a modulului de elaborare comenzi;
- Monitorizarea derulării contractelor în parametrii agreați, în vederea maximizării beneficiilor comerciale, atingerii targetelor de volum vizate;
- Recuperarea discounturilor comerciale de la furnizorii din portofoliu în urma realizării volumelor agreate;
- Analiza profitabilității pe produse și categorii de produse gestionate, a marjei generate per produs/categorie;
- Elaborarea rapoartelor specifice activității de achiziții (analiză stocuri, discounturi accesate, fișe furnizori, analiză profitabilitate la nivel de produs, marjă, viteză de rotație stoc etc.).
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Prime anuale;
- Masina de serviciu;
- Telefon mobil;
- Laptop.
- Gestionarea achizițiilor pe portofoliile de produse comercializate: lansarea și urmărirea livrării comenzilor în termenii și condițiile contractuale;
- Actualizarea permanentă a datelor în sistemul informatic pentru buna funcționare a modulului de elaborare comenzi;
- Monitorizarea derulării contractelor în parametrii agreați, în vederea maximizării beneficiilor comerciale, atingerii targetelor de volum vizate;
- Recuperarea discounturilor comerciale de la furnizorii din portofoliu în urma realizării volumelor agreate;
- Analiza profitabilității pe produse și categorii de produse gestionate, a marjei generate per produs/categorie;
- Elaborarea rapoartelor specifice activității de achiziții (analiză stocuri, discounturi accesate, fișe furnizori, analiză profitabilitate la nivel de produs, marjă, viteză de rotație stoc etc.).
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Prime anuale;
- Masina de serviciu;
- Telefon mobil;
- Laptop.
Descrierea companiei
Firma Josi este o companie tanara, cu potential mare si ambitii pe masura. A luat fiinta ca o afacere de familie, cu numai doi angajati si, in scurt timp, a devenit unul din principalii distribuitori de produse lactate pentru marile magazine din Bucuresti si judetul Ilfov. Josi Logistic va ofera o gama variata de produse lactate cum ar fi: branza de vaci, oaie si capra din diferite zone ale tarii, cascaval - diferite sortimente, branza topita, iaurt, sana, smantana, lapte batut, unt si margarina si, pe langa acestea, masline si oua.
Joburi similare