Candidatul Ideal
Locatie job: Campina
CERINTE:
- Studii superioare; in domeniul economic, management, inginerie sau alte domenii relevante sau domenii conexe. Cunoștințe speciale în achiziții, logistică sau supply chain management reprezintă un avantaj.
- Experienta: minim 2 ani de experiență în domeniul achizițiilor, preferabil într-o poziție similară sau într-o rol de coordonare.
- Limbi străine: Capacitatea de a comunica fluent în limba engleză (cunoașterea altor limbi străine este un plus). Cunoștințe de limba turca constitutie un avantaj;
- Cunoștințe de legislație: Familiaritate cu legislația națională și internațională aplicabilă achizițiilor publice și comerciale, precum și cu procedurile interne de achiziție.
- Abilități de negociere: Capacitatea de a negocia contracte și condiții de colaborare favorabile, demonstrând abilități excelente de comunicare.
-Gândire analitică: Abilitatea de a analiza datele, de a lua decizii bazate pe fapte și de a face recomandări fundamentate.
- Competențe IT: Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de gestiune a achizițiilor și a aplicațiilor de birou (Microsoft Office, Excel, etc.)
- Abilități interumane: Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține relații pozitive cu furnizorii și colegii.
- Bune abilitati organizatorice si de comunicare, persoana motivata si proactiva;
- Abilitatate de a stabili prioritati;
- Multi-tasking si time management;
- Permis de conducere categoaria B-constiuie un avantaj;
- Competenţe personale: stabilitate, seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.);
CERINTE:
- Studii superioare; in domeniul economic, management, inginerie sau alte domenii relevante sau domenii conexe. Cunoștințe speciale în achiziții, logistică sau supply chain management reprezintă un avantaj.
- Experienta: minim 2 ani de experiență în domeniul achizițiilor, preferabil într-o poziție similară sau într-o rol de coordonare.
- Limbi străine: Capacitatea de a comunica fluent în limba engleză (cunoașterea altor limbi străine este un plus). Cunoștințe de limba turca constitutie un avantaj;
- Cunoștințe de legislație: Familiaritate cu legislația națională și internațională aplicabilă achizițiilor publice și comerciale, precum și cu procedurile interne de achiziție.
- Abilități de negociere: Capacitatea de a negocia contracte și condiții de colaborare favorabile, demonstrând abilități excelente de comunicare.
-Gândire analitică: Abilitatea de a analiza datele, de a lua decizii bazate pe fapte și de a face recomandări fundamentate.
- Competențe IT: Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de gestiune a achizițiilor și a aplicațiilor de birou (Microsoft Office, Excel, etc.)
- Abilități interumane: Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține relații pozitive cu furnizorii și colegii.
- Bune abilitati organizatorice si de comunicare, persoana motivata si proactiva;
- Abilitatate de a stabili prioritati;
- Multi-tasking si time management;
- Permis de conducere categoaria B-constiuie un avantaj;
- Competenţe personale: stabilitate, seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.);
Descrierea jobului
Descrierea jobului/Responsabilitati:
- Elaborarea si dezvoltarea strategiilor de achiziții în conformitate cu obiectivele organizației.
- Cercetarea pieței: Identificarea și analiza furnizorilor potențiali, evaluarea ofertelor
- Planificarea și monitorizarea proceselor de aprovizionare, inclusiv selecția furnizorilor.
- Negocierea și administrarea contractelor de achiziții pentru asigurarea condițiilor optime de preț, calitate și termene.
- Analizarea pieței și identificarea celor mai bune soluții de aprovizionare.
- Optimizarea costurilor prin implementarea de politici și proceduri eficiente.
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii: Menținerea unei relații pozitive și productive cu furnizorii,
- Colaborarea interdepartamentală: Lucrul împreună cu celelalte departamente
- Raportare: Elaborarea de rapoarte periodice cu privire la activitatea de achiziții,
- Managementul bugetului: Planificarea și gestionarea bugetului de achiziții,
- Respectarea legislației și procedurilor interne: A
- Formarea echipei: Coordonează și dezvoltă echipa de achiziții,
- Elaborarea si dezvoltarea strategiilor de achiziții în conformitate cu obiectivele organizației.
- Cercetarea pieței: Identificarea și analiza furnizorilor potențiali, evaluarea ofertelor
- Planificarea și monitorizarea proceselor de aprovizionare, inclusiv selecția furnizorilor.
- Negocierea și administrarea contractelor de achiziții pentru asigurarea condițiilor optime de preț, calitate și termene.
- Analizarea pieței și identificarea celor mai bune soluții de aprovizionare.
- Optimizarea costurilor prin implementarea de politici și proceduri eficiente.
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii: Menținerea unei relații pozitive și productive cu furnizorii,
- Colaborarea interdepartamentală: Lucrul împreună cu celelalte departamente
- Raportare: Elaborarea de rapoarte periodice cu privire la activitatea de achiziții,
- Managementul bugetului: Planificarea și gestionarea bugetului de achiziții,
- Respectarea legislației și procedurilor interne: A
- Formarea echipei: Coordonează și dezvoltă echipa de achiziții,
Descrierea companiei
Oferim:
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba;
Posibilitate de dezvoltare profesionala;
Bonuri de masa;
Salariu motivant si competitiv;
Decontare transport (persoanelor care nu sunt din Campina);
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba;
Posibilitate de dezvoltare profesionala;
Bonuri de masa;
Salariu motivant si competitiv;
Decontare transport (persoanelor care nu sunt din Campina);
Joburi similare