Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

MANAGER ACHIZITII

EST LOGISTIC DEPO S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Expertiză în sourcing de furnizori, negocierea contractelor și strategii de reducere a costurilor
Cunoștințe solide despre reglementările comerțului internațional, logistică și procedurile vamale
Engleză avansată (nivel comercial) pentru comunicarea cu furnizorii și negocieri contractuale
Persoană proactivă și orientată spre rezultate, cu un istoric dovedit de îmbunătățire a eficienței achizițiilor
Abilități analitice puternice, capabilă să previzioneze cererea și să optimizeze stocurile
Experiență cu sisteme OFFICE, ERP, BI și software de achiziții
Capacitatea dovedită de a monitoriza indicatorii cheie de performanta ai furnizorilor pentru optimizarea proceselor de achiziție
Autonomie în luarea deciziilor, cu abilitatea de a evalua riscurile și oportunitățile în achiziții
Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza.

Descrierea jobului


Planificarea si coordonarea activităților departamentului de achizitii
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție pentru îmbunătățirea eficienței costurilor și asigurarea disponibilității produselor
Identificarea, evaluarea și negocierea cu furnizorii pentru a obține cele mai bune prețuri, condiții și termene de livrare
Menținerea unor relații solide cu furnizorii și monitorizarea performanței acestora și respectării contractelor
Analiza tendințelor pieței, a concurenței și sezonalității pentru optimizarea strategiilor de aprovizionare
Gestionarea stocurilor și implementarea modelelor de previzionare bazate pe date pentru a evita supra-stocarea sau lipsurile de produse
Asigurarea conformității cu legislația comercială internațională, reglementările vamale și cele mai bune practici logistice
Dezvoltarea strategiilor de prețuri în colaborare cu echipele financiare și comerciale
Monitorizarea și raportarea indicatorilor de performanță ai achizițiilor (economii de costuri, termene de livrare ale furnizorilor, eficiența stocurilor etc.)
Planificarea și gestionarea bugetului de achiziții, asigurând respectarea obiectivelor financiare
Colaborarea strânsă cu departamentele financiar, comercial și logistica pentru alinierea achizițiilor cu nevoile companiei
Rapoarte saptamanale, lunare privind activitatea de achizitii
Participa activ la dezvoltarea și implementarea strategiilor de achizitie pentru categoriile din portofoliu.
Menține și dezvoltă relația cu furnizorii deja existenți ai companiei;
Asigură calitatea negocierii și încheierea contractelor cu furnizorii;
Membru activ al echipelor de proiect, adaptează politica de achiziții la prioritățile companiei și proiectelor;
Aplică politicile organizației privind asigurarea calității proceselor interne și a bunurilor și serviciilor achiziționate;
Asigură comunicarea interna cu departamentele interesate;
Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului;
Gestionează eficient stocurile;

Îşi organizează timpul de lucru astfel încat să rezolve toate solicitările la termenul stabilit;
Prospectează piețele și realizează comparații de preț pentru produsele aflate în portofoliu;
Publicat 26 Apr. 2025Reactualizat 9 Mai 2025Expiră 25 Mai 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.