Manager Achizitii

Farmacia DONA - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

Ai absolvit deja cu note mari o facultate cu profil de Marketing, Economic sau Administrare a afacerii în UE?

Ai o minimă experiență de muncă în străinătate (cel puțin 6 -12 luni)? Dorești să îți incepi cariera în forță, esti dispus(ă) la efort ca să înveți și să aplici mult și repede?

După o scurtă perioadă de acomodare cu piața, crezi că vei fi capabil(ă) să negociezi și să dezvolți relații cu reprezentanții celor mai mari companii producătoare de medicamente, în numele unui lanț de farmacii cu cifră de afaceri de peste 350 milioane de Euro?

În plus, ai capacitate de persuasiune și ai abilități de relaționare, organizare și gestionare a informațiilor, respecți structural principiile eticii și deontologiei profesionale?

Dacă apreciezi că descrierea de mai sus ți se potriveste, aplică pentru un post de Manager de Achiziții în cadrul Grupului DONA, pe care il regasesti detaliat mai jos.


Profilul candidatului:

  • Studii superioare finalizate, profil Marketing, Economic sau Administrare afaceri;
  • Experienta de cel putin 3 ani in domeniul Achizitii / Vanzari, pe roluri de specialisti seniori in achizitii, de preferat cel putin unul dintre joburile avute sa fie in strainatate;
  • Abilitati de utilizare a Microsoft Office Excel – nivel avansat;
  • Abilități dе prezentare, claritate, concizie, negociere;
  • Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate;
  • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva;
  • Abilitati bune de interactiune cu oamenii;
  • Capacitate dе analiza si sinteza;
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Flexibilitate;
  • Dorinta de a se dezvolta intr-un mediu de business tanar, dinamic si implicarea in proiecte interesante, de perspectiva pentru companie;
  • Initiativa bazata pe solutii practice menite sa dea rezultate si abilitati foarte bune de organizare.


Principalele responsabilitati:

  • Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii alocati;
  • Negociaza conditiile anuale si specifice pe parcursul anului astfel incat sa asigure conditii competitive si avantajoase fata de concurenta;
  • Negociaza bugete si actiuni specifice de promovare (campanii) desfasurate prin intermediul companiei pe care o reprezinta;
  • Identifica oportunitati de colaborare cu furnizorii noi in vederea largirii portofoliului;
  • Analizeaza in dinamica vanzarile / profitabilitatea / brand-urile / categoriile;
  • Urmareste in permanenta studiile de piata si analizele transmise de catre departamentele de specialitate, in scop de informare asupra evolutiei acestora;
  • Efectueaza analize si compara gamele de produse si preturile acestora;
  • Responsabil de aplicarea politicii promotionale si de produsele alese in campanii, promotii si cataloage.


Ce iti putem oferi:

  • O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
  • Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic;
  • Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
  • Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi: telefon, laptop, masina de serviciu, tichete de masa, tichete cadou de Pasti si de Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;
  • Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
  • Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei.

Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.

Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile noastre.


Descrierea companiei

Alatura-te si tu echipei DONA!

Infiintata in anul 1992, Farmaciile DONA si-au construit o reputatie solida in cei peste 25 de ani de activitate, fiind astazi unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania.

Detinute de S.C. SIEPCOFAR S.A. – o companie cu capital 100% romanesc. In oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi intampinat zilnic cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

Investitiile continue in cursuri de formare si specializare pentru angajati, punerea la dispozitia pacientilor a unui portofoliu variat (format atat din medicamente, cat si din produse parafarmaceutice si cosmetice), ofertele comerciale competitive si campaniile de educare, informare si preventie, precum si oferirea tuturor informatiilor necesare administrarii optime si sigure a medicamentelor, vizand doar interesul medical al pacientilor, recomanda DONA ca pe un partener pe termen lung.

Peste 2.500 de profesionisti in domeniul sanatatii lucreaza in Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel calitativ. Punem pasiune pentru profesie, etica, talent de a munci cu oamenii si excelenta. Gandim serviciile DONA, pentru clienti, pentru a le oferi consiliere medicala zi de zi si tot pentru ei gandim initiative de educatie medicala. Avem platforme de dezvoltare profesionala pentru ca farmacistii din reteaua noastra sa fie mereu la curent cu noutatile relevante din domeniu si sa poata exercita profesia cu pasiune zi de zi, conform statutului de farmacist.

Daca impartasim aceleasi valori, vino sa faci parte din echipa dedicata DONA!

Descrierea companiei

Alatura-te si tu echipei DONA!

Infiintata in anul 1992, Farmaciile DONA si-au construit o reputatie solida in cei peste 25 de ani de activitate, fiind astazi unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania.

Detinute de S.C. SIEPCOFAR S.A. – o companie cu capital 100% romanesc. In oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi intampinat zilnic cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

Investitiile continue in cursuri de formare si specializare pentru angajati, punerea la dispozitia pacientilor a unui portofoliu variat (format atat din medicamente, cat si din produse parafarmaceutice si cosmetice), ofertele comerciale competitive si campaniile de educare, informare si preventie, precum si oferirea tuturor informatiilor necesare administrarii optime si sigure a medicamentelor, vizand doar interesul medical al pacientilor, recomanda DONA ca pe un partener pe termen lung.

Peste 2.500 de profesionisti in domeniul sanatatii lucreaza in Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel calitativ. Punem pasiune pentru profesie, etica, talent de a munci cu oamenii si excelenta. Gandim serviciile DONA, pentru clienti, pentru a le oferi consiliere medicala zi de zi si tot pentru ei gandim initiative de educatie medicala.


Avem platforme de dezvoltare profesionala pentru ca farmacistii din reteaua noastra sa fie mereu la curent cu noutatile relevante din domeniu si sa poata exercita profesia cu pasiune zi de zi, conform statutului de farmacist.

Daca impartasim aceleasi valori, vino sa faci parte din echipa dedicata DONA!

Publicat 25 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 24 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.