Manager Achizitii

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta in activitatea de aprovizionare, logistica, in domeniul HORECA;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Atitudine proactiva, orientata spre rezultate, determinare, capacitatea de a lucra sub presiune si de a lua hotarari.

Descrierea jobului

  • Gestioneaza relatia cu furnizorii (identificare, selectie, negociere preturi si termeni contractuali, mentinerea relatiei de colaborare, plasare comenzi) si se asigura ca acestia isi respecta termenele si responsabilitatile.
  • Se mentine la curent cu fluxul vanzarilor din restaurante.
  • Verifica in mod constant procesul de gestiune, analizeaza eventualele pierderi si ofera solutii din piata.
  • Coordoneaza activitatea de achizitii intra si extracomunitare.
  • Analizeaza constant evolutia preturilor materiei prime din portofoliu.
  • Identifica diverse solutii/preturi in piata pentru materialele/bunurile folosite in cadrul societatii.
  • Colaboreaza cu managementul superior, pentru imbunatatirea proceselor de aprovizionare si logistica.

Descrierea companiei

Simigeria/Pizzeria LUCA se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie.

Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva angajatilor, fiind mereu dedicati dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 10 ani de activitate, LUCA a dezvoltat un management organizational, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor.
De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 1400 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional alaturi de noi.
Publicat 4 oct. 2021 Reactualizat 1 nov. 2021 Expiră 3 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos