Publicat 04 Iun 2019 | Reactualizat 18 Iun 2019 | Expiră 04 Iul 2019

Manager Achizitii Alimentatie Publica

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 3 ani experiență în Achizitii, Turism / Hotel staff

Candidatul ideal

Persoana analitica, orientata spre rezultate, cu bune capacitati dezvoltate de negociere;
Rezistenta la stres, viziune comerciala si foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
Cunoștințe excelente a practicilor, a proceselor și principiilor de lucru in achizitii;
Atitudine proactiva, determinare si spirit de initiativa;
Cerinte:

Studii superioare;
Experienta in activitatea de aprovizionare/ achizitii, in domeniul HORECA/ Retail;
Minim 3-5 ani experienta pe un post similar;
Cunostinte MS Office (Power Point, Word, Excel);
Ideal cunostinte de programare Micros, Breeze, MC.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

Gestionează activitatea de achiziţii la nivelul companiei;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie si supervizează derularea contractelor cu aceştia si raspunde de calitatea relatiei cu furnizorii si clientii;
Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limitele contractului si a bugetului;
Intocmeşte şi analizează cererile de ofertă si supervizează derularea contractelor;
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivelul companiei;
Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Urmăreşte livrările şi asigură documentele pentru formalităţile vamale ;
Asigură instruirea corespunzătoare a personalului din subordine;
Colaboreaza cu managementul superior, pentru imbunatatirea proceselor de aprovizionare si logistica;
Se mentine la curent cu fluxul vanzarilor din restaurante;
Aproba necesarul restaurantelor, in functie de media de consum pentru fiecare articol;
Verifica in mod constant procesul de gestiune, analizeaza eventualele pierderi si ofera solutii;
Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de business;
Coordonarea eficientă a personalului din subordine;


Oferta:

Pachet salarial motivant + beneficii;

Mediu de lucru placut si profesionist;

Oportunitate de dezvoltare a carierei;

O masa asigurata pe zi;

Tichete de masa.

Descrierea companiei

Trickshot este un concept nou, modern, unic in Bucuresti, locul despre care stii ca poate fi alegerea ta cand te gandesti la un restaurant cu specific international bun, din Nordul Capitalei, dar si locul in care evenimentele alaturi de colegi, prieteni sau familie, sunt pregatite pana la ultimul detaliu de echipa noastra.

Reunim în același loc plăcerea pentru gastronomia de calitate și pasiunea pentru bowling, biliard și darts, locatia ideala pentru evenimente corporate, personalizate, team building-uri, aniversari sau competitii sportive.
www.trickshot.ro

Manager Achizitii Alimentatie Publica  -  TRICKSHOT