
Lucrator gestionar depozit si Asistent Manager- Bragadiru
SC BENDKOPP FASTENERS SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Candidatul Ideal
BENDKOPP ANGAJEAZĂ LUCRĂTORI GESTIONARI SI ASISTENT MANAGER- IDEAL BAIAT
Persoană dinamică, ambiţioasă, creativă, cu iniţiativă şi capabilă pentru a lua decizii spontane, dar calculate;
- Simţ al responsabilităţii;
- Abilităţi bune de comunicare: facilităţi de exprimare scrisă şi orală;
- Capacitate de organizare şi planificare;
- Cunoștinte bune de operare PC (Ms Office);
- Cunoștințele tehnice si cunoasterea limbi engleze reprezintă un avantaj;
- Prezintă avantaj cei care locuiesc aproape de sediul firmei;
Persoană dinamică, ambiţioasă, creativă, cu iniţiativă şi capabilă pentru a lua decizii spontane, dar calculate;
- Simţ al responsabilităţii;
- Abilităţi bune de comunicare: facilităţi de exprimare scrisă şi orală;
- Capacitate de organizare şi planificare;
- Cunoștinte bune de operare PC (Ms Office);
- Cunoștințele tehnice si cunoasterea limbi engleze reprezintă un avantaj;
- Prezintă avantaj cei care locuiesc aproape de sediul firmei;
Descrierea jobului
Ce ar trebuii să faci?
Pregatirea comenzilor pentru clienti: se aduna cutiile din depozit de pe locatiile semnalate de sistemul informatic si se pregatesc din ele cantitatile necesare.
Etichetarea mărfii cu etichete de cod de bare.
Aranjare marfa in depozit.
Susținerea departamentului de vânzări București în toate etapele procesului de vânzare în vederea realizării target-urilor stabilite;
Preluarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei;
Înregistrarea documentelor în secretariat şi arhivarea acestora;
Preluarea şi procesarea cererilor de ofertă şi a comenzilor clienților;
Redactarea documentelor necesare procesului de comercializare (ex: comenzi, oferte de preț, cereri, scrisori, listarea certificatului de calitate sau declaraţiei de conformitate, întocmirea Avizelor de însoţire a mărfii, factură proformă, etc.) sau alte documente la cerere;
Transmitere documente prin fax, e-mail, poştă sau curier;
Organizarea agendei zilnice;
Aprovizionarea firmei cu produse de birotică, produse de protocol şi produse de curăţenie;
Se oferă:
- Posibilitatea construirii unei cariere de succes în domeniul comercial;
- Salariu atractiv + bonusuri;
- Telefon mobil;
Pregatirea comenzilor pentru clienti: se aduna cutiile din depozit de pe locatiile semnalate de sistemul informatic si se pregatesc din ele cantitatile necesare.
Etichetarea mărfii cu etichete de cod de bare.
Aranjare marfa in depozit.
Susținerea departamentului de vânzări București în toate etapele procesului de vânzare în vederea realizării target-urilor stabilite;
Preluarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei;
Înregistrarea documentelor în secretariat şi arhivarea acestora;
Preluarea şi procesarea cererilor de ofertă şi a comenzilor clienților;
Redactarea documentelor necesare procesului de comercializare (ex: comenzi, oferte de preț, cereri, scrisori, listarea certificatului de calitate sau declaraţiei de conformitate, întocmirea Avizelor de însoţire a mărfii, factură proformă, etc.) sau alte documente la cerere;
Transmitere documente prin fax, e-mail, poştă sau curier;
Organizarea agendei zilnice;
Aprovizionarea firmei cu produse de birotică, produse de protocol şi produse de curăţenie;
Se oferă:
- Posibilitatea construirii unei cariere de succes în domeniul comercial;
- Salariu atractiv + bonusuri;
- Telefon mobil;
Descrierea companiei
Suntem o companie romana in continua expansiune, infiintata in 1994, specializata in importul si comercializarea directa de organe de asamblare, sisteme de fixare, scule, adezivi-izolanti si echipamente de protectia muncii.
Publicat
13 mai 2022
Expiră
12 iun. 2022
Joburi similare