Level 2 Technical Specialist

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Job Requirements
  • Database knowledge, primarily MySQL and MSSQL with focus on data manipulation;
  • Broad knowledge about computer hardware and peripheral units;
  • Computer network knowledge;
  • University education in Information Technology, Computer Science or equivalent;
  • Fluent in English, both written and spoken;
Nice to have:
  • Swedish language;
  • Previous experience with retail business;
  • UndeOperating systems (Windows, Linux); rstand programming (Java preferred);
  • ITIL.

Descrierea jobului

Job Responsibilities:
  • Receive and register incidents from customers via Phone or E-mail, making sure they contain the vital information;
  • Give feedback to customers on incidents;
  • Retrieve all necessary information for further investigations;
  • Shall be able to resolve all standard types of incidents;
  • Always be able to start an investigation of a previously unknown before escalating incident further;
  • Update knowledgebase with relevant information;
  • Actively participate in internal educations;
  • Report discovered deviations in process execution to management;
  • Work in shifts (including weekends): 9-17, 15-23.
About your activity:
  • Work according to the client ITIL process for Incidents;
  • Resolve incidents within SLA;
  • Receive and register incidents from customers via Phone or E-mail, making sure they contain the vital information;
  • Prioritize incidents according to ITIL model;
  • Escalate incidents to Incident Analyst when necessary;
  • Give feedback to customers on incidents;
  • Categorize and connect incidents to existing problems as a part of the continuous improvement of the product;
  • Retrieve all necessary information for further investigations;
  • Shall be able to resolve all standard types of incidents;
  • Always be able to start an investigation of a previously unknown before escalating incident further;
  • Update knowledgebase with relevant information;
  • Assign incidents correctly to 3rd party organizations where that is included in customers service agreement;
  • Actively participate in internal educations;
  • Participate in CSI work for improving the service delivery;
  • Report discovered deviations in process execution to management;
  • Notify the superiors when further instructions or educations are needed.

Descrierea companiei

Stefanini este o companie braziliană cu peste 30 de ani de experiență în furnizarea de servicii IT la nivel global, de la externalizarea infrastructurii IT până la dezvoltarea de aplicații software. Compania este prezentă direct în 40 de țări, prin cele 73 de birouri din întreaga lume, și are un portofoliu de peste 500 de clienți activi. Clienții Stefanini provin din sectoare precum servicii financiare, producție, telecomunicații, industria chimică, servicii, tehnologie, sectorul public și beneficiază de un set complet de servicii mature și profesionale, care acoperă întregul ciclu de viață al unei aplicații.

Cu cele peste trei decenii de expertiza IT, prin inovarea in tehnologie, strategii digitale si modele de livrare, suntem un ghiseu unic pentru definirea si livrarea atat a utilizatorilor finali, cat si a valorii afacerii Stefanini. Ne ajutam clientii sa isi transforme visul de transformare digitala intr-o realitate de succes.

Cu Stefanini suntem pe piața românească de 14 ani și de atunci am adunat o echipă de peste 1 600 de colegi în birourile noastre din București, Sibiu și Târgu Mureș. Abordarea Stefanini, “suficient de mare, dar suficient de mică” ne face să fim deschiși, flexibili, receptivi și agili, iar acestea sunt trăsăturile pe care le căutăm și la oamenii noștri. Credem că angajații fericiți sunt egali cu clienții fericiți, așa că punem zâmbetul la baza culturii noastre, a provocărilor noastre de zi cu zi și a interacțiunilor noastre cu colegii și cu clienții. Hobby-urile și pasiunile noastre ne condimentează mediul de lucru și ne mențin pozitivi și productivi.

Stefanini are oportunități de carieră la nivel local și în întreaga lume pentru profesioniști interesați de un loc de muncă vibrant, pasionat, orientat spre echipă. Dacă sunteți o persoană orientată către client și cu o atitudine „faceți-o”, veniți la o cafea și o discuție despre viitoarea dvs. carieră cu noi! Avem terasa perfectă pentru asta.

Aflați mai multe despre noi pe pagina Stefanini și alăturați-vă nouă pe Facebook.

Publicat 25 oct. 2021 Reactualizat 24 nov. 2021 Expiră 24 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos