KYC Support Officer

UniCredit Bank 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii universitare finalizate (preferabil studii economice)
  • Minimum 1 an de experienta in banca sau in activitatile de operatiuni
  • Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei
  • Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere
  • Cunostinte operare PC - in mod special MS Office - Excel

Alte competențe necesare:
  • Aptitudini de relationare si comunicare
  • Spirit de echipa
  • Capacitate de organizare a timpului de lucru, de respectare a unor termene stranse
  • Spirit analitic si capacitate de sinteza
  • Capacitate de lucru sub stres

Descrierea jobului

Despre echipa:
Echipa de Account Service Unit ofera sprijin si consultanta colegilor din reteaua bancii pe partea de Retail/Corporate, cat si altor departamente in activitatea revizuire KYC clienti PF si PJ, deschidere/modificare conturi curente clienti PJ.

Principalele responsabilități:
  • Efectuezi procesarea si inregistrarea corecta si completa a tuturor activitatilor operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei pentru clientii persoane juridice si administrarea corespunzatoare a informatiilor existente in sistemul informatic, in conformitate cu normele si procedurile interne si cu prevederile legale in vigoare, utilizand aplicatiile informatice corespunzatoare
  • Monitorizezi procesul de stabilire a gradului de risc pentru persoane fizice
  • Asiguri activitatile operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei la revizuirea gradului de risc, atat pentru persoane juridice, cat si pentru persoane fizice
  • Raspunzi prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea operationala de cunoastere a clientelei
  • Prioritizezi corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnice
  • Urmaresti rapoartele de Data Quality alocate si escaladezi orice problema intalnita pentru a o solutiona
  • Esti responsabil pentru desfasurarea unei activitati cat mai eficiente, pentru furnizarea in timp a informatiilor solicitate, conformarea cu legile si reglementarile aplicabile, precum si cu politicile si procedurile interne
  • Aduci clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct
  • Indeplinesti sarcinile transmise de superiorul direct si indatoririle ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare
  • Asiguri si garanteazi confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
  • Asiguri indeplinirea oricaror alte sarcini cerute de lege si/sau alocate de Conducerea bancii si superiorul ierarhic
  • Asiguri pregatire profesionala pentru noii angajati sau cei existenti din alte departamente si/sau unitatile bancii pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora, aferente ariei operationale (daca este necesar)
  • Îti exprimi ideile cu privire la îmbunătăţirea proceselor si a sistemului de calitate transmitandu-i-le superiorului ierarhic/responsabilului direct

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 25 lei
  • 13 salarii
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului
  • Zi libera pentru situații neprevăzute

Descrierea companiei

UniCredit Bank este parte a Grupului UniCredit. În România, UniCredit Bank este una dintre principalele instituții financiare, oferind servicii și produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienți. În luna aprilie 2022, banca avea o rețea națională de 142 de sucursale și peste 3.300 de angajați.

UniCredit Bank România este angajator recunoscut internațional pentru excelență în managementul oamenilor și pentru orientarea sa către performanță, în toate ariile de activitate. Pe plan extern, dorim să fim considerați o companie în care oamenii pot avea încredere. Intern, dorim ca angajații noștri să se poată identifica cu valorile companiei, și, împreună, să contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Învățarea este o experiență ce se desfășoară pe parcursul întregii noastre vieți, fiind esențială pentru dezvoltarea personală și profesională. La UniCredit Bank oferim angajaților oportunități și instrumente de învățare diverse în vederea dezvoltării carierei, ținând cont de nevoile fiecăruia. Astfel, ne angajăm în activități și proiecte pentru a încuraja conduitele ce respectă modelul nostru de valori și pentru a crea o atmosfera de transparență, având ca scop dezvoltarea profesională a colegilor și evaluarea corectă a performanțelor lor.

Te așteptăm în echipa noastră!

Publicat 26 Aug. 2022 Reactualizat 23 Sept. 2022 Expiră 25 Sept. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.