KYC Support Coordinator

UniCredit Bank - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu 100 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Condiții minime de eligibilitate:
  • Studii universitare finalizate (preferabil studii economice)
  • Minimum 3 ani de experienta in banca sau in activitatile de operatiuni
  • Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei .
  • Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului.
  • Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere
  • Cunostinte operare PC - in mod special MS Office - Excel

Alte competențe necesare:
  • Aptitudini de relationare si comunicare
  • Spirit de echipa
  • Capacitate de organizare a timpului de lucru, de respectare a unor termene stranse
  • Spirit analitic si capacitate de sintezaCapacitate de lucru sub stres

Descrierea jobului

Despre echipa:

Echipa de Account Service Unit ofera sprijin si consultanta colegilor din reteaua bancii pe partea de Retail/Corporate cat si altor departamente in activitatea revizuire KYC clienti PF si PJ, deschidere/modificare conturi curente clienti PJ.
Asigura satisfacerea la timp si cu acuratete a tuturor solicitarilor specifice primite.
Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnica.

Principalele responsabilități:
  • Coordonezi activitatile echipei KYC Support in vederea asigurarii procesarii eficiente conform procedurilor in vigoare
  • Te asiguri de procesarea si inregistrarea corecta si completa a tuturor activitatilor operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei pentru toti clientii bancii si coordonezi activitatea echipei legata de informatiile existente in sistemul informatic, in baza instructiiunilor interne ale bancii.
  • Asiguri monitorizarea activitatillor operationale aferente procesului de cunoastere a clientelei la revizuirea gradului de risc, atat pentru persoane juridice, cat si pentru persoane fizice.
  • Raspunzi prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea operationala de cunoastere a clientelei
  • Urmaresti rapoartele de Data Quality alocate si escaladezi orice problema intalnita pentru a o solutiona.
  • Asiguri pregatire profesionala pentru noii angajati sau cei existenti din alte departamente si/sau unitatile bancii pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora aferente ariei operationale (daca este necesar)

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra! #dowhatmatters

Publicat 20 oct. 2021 Reactualizat 17 nov. 2021 Expiră 19 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos