Key Account Officer

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ce ar trebui să ai?
  • Cunoștințe de operare a calculatorului (inclusiv pachetul Microsoft Office);
  • Minimum 6 luni de experiență în domeniul relațiilor cu clienții (reprezintă avantaj);
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor;
  • Abilități de comunicare și atenție la detalii;
  • Curiozitate, perseverență și pasiune pentru activitatea desfășurată;
  • Atitudine proactivă, viteză de reacție și capacitatea de a relaționa cu ușurință în relația cu clienții.

Descrierea jobului

Ce ar trebui să faci?
  • Să interacționezi constant cu partenerii B2B ai companiei, atât telefonic, cât și în scris sau deplasându-te la sediile clienților;
  • Să întocmești rapoartele zilnice și să gestionezi trimiterile în funcție de solicitările clienților verificând sau modificând datele din sistem;
  • Să menții legătura cu alte departamente din cadrul companiei;
  • Să monitorizezi stadiul de livrare al expedierilor și să informezi proactiv clienții în legătură cu detaliile de livrare;
  • Să soluționezi reclamațiile clienților din portofoliu;
  • Să acorzi asistență tehnică și comercială clienților existenți și potențiali;
  • Să contribui la optimizarea proceselor ținând cont de perspectiva clienților și de beneficiile aduse companiei.

Cu ce vine jobul la pachet?
  • Un pachet salarial motivant pe bune;
  • Traininguri de specialitate;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune.

Descrierea companiei

Cine e Sameday?

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 2 mai 2022 Reactualizat 16 mai 2022 Expiră 1 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.