Key Account (Mogosoaia)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Ce cautam la viitorul Coleg?
-Experienta in vanzare de aproximativ 2-3 ani;
-Cunostinte in domeniul vanzarilor catre conturile internationale;
-Cunostinte financiar-contabile si operationale necesare in mentinerea relatiilor cu marile conturi (Carrefour, Kaufland, etc);
-Constituie avantaj experieta in domeniul vanzarii/ achizitii de produse de birotica/papetarie, jucarii, carte;
-Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
-Cunostinte operare excel la nivel avansat;
- cunostinte limba engleza
-Persoana flexibila, deschis la nou si capabila sa se adapteze usor situatiilor diverse;
Alatura-te echipei de profesionisti!

Descrierea jobului

La BOOKIDZ SOLUTIONS , marile idei prind viata rapid si se transforma, cu ajutorul vostru, in servicii excelente oferite clientilor nostri.

Copilul din tine tresare cand aude ca suntem distribuitori pentru documentarele Discovery si Animal Planet pe suport DVD, produse de papetarie si plusuri Garfield, colectii de carti si papetarie Strumfii, Hello Kitty, Garfield, colectii de carti Animal Planet, colectii de animatie si seriale pentru adolescenti Nickelodeon, jucarii si plusuri Looney Tunes de la Warner Bros ?

Atunci suntem interesati sa te cunoastem!

Pentru ca diferenta o faceti voi, si pentru ca oferim dezvoltare profesionala si perspective, venim cu o noua oportunitate pentru cei dornici de noi provocari.
Astfel ne dorim sa crestem echipă la Sediul din Mogosoaia.
Ce vei face in rolul de Key Account?

Descrierea postului :
-Maximizarea vanzarilor catre conturile mari alocate- IKA;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti Reseller si e-Commerce;
-Gestionarea relatiilor cu toti clientii si actualizarea bazei de date;
-Gestionarea intregului flux de comenzi;
-Verificarea stocurilor existente la clienti pentru evitarea rupturilor de stoc;
-Urmarire scadentelor si incasarilor in conformitate cu conditiile contractuale convenite;
-Actionarea in vederea recuperarii neincasatelor din piata;
-Implementarea si gestionarea promotiilor de produs;
-Organizarea si rezolvarea retururilor, stornarilor, compensarilor, sesizarilor, etc;
-Analizarea si raportarea performantele de vanzare/marja/produse/brand-uri/clienti/etc.
Publicat 18 nov. 2021 Reactualizat 10 dec. 2021 Expiră 18 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.