Key Account Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

• studii superioare de preferat in domeniul economic;
• studii post-universitare constituie avantaj;
• minim 3 ani de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum;
• limba engleza nivel mediu;
• cunostinte avansate de utilizare PC;
• permis de conducere categoria B.

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
• capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
• abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• sociabil, capacitate de lucru in echipa;
• abilitati de organizare si conducere a echipei;
• dinamism, putere de munca, echilibru emotional;
• diplomatie, adaptabilitate.

Descrierea jobului

• participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA;
• stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine;
• elaboreaza estimari, prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA;
• urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati;
• urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul;
• in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata);
• propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii;
• organizeaza,supervizeaza si evalueaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate;
• urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati;
• pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate;
• urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati;
• raporteaza in cel mai scurt timp posibil sefului direct orice solicitare, nemultumire, plangere sau alta informare din partea clientilor KA.

Descrierea companiei

Să ne cunoaștem!

V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?

Noi suntem!

Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.
Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.
În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.

Despre noi!

In Romania Grupul Orbico are 4 companii:

- Orbico Romania - www.orbico.ro
- Orbico Beauty - www.orbicobeauty.ro
- Professional Brands - www.professionalbrands.ro
- Interbrands - www.interbrands.ro

Nu ezitati sa ne URMARITI!

Publicat 15 oct. 2021 Reactualizat 5 nov. 2021 Expiră 14 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos