Publicat 03 Mai 2019 | Reactualizat 31 Mai 2019 | Expiră 03 Iun 2019

Junior Trade Marketing Specialist

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cautam coleg/colega care va ocupa rolul de " Junior Trade Marketing Specialist " pentru divizia B2C a companiei noastre.

Candidatul ideal:

Experienta si abilitati in coordonarea de proiecte;
Capacitatea de a construi relatii de incredere cu colegii din celelalte departamente, dar si cu partenerii / furnizorii externi;
Persoana pozitiva, energica, pragmatica, practica, analitica, responabila, curajoasa, orientata catre solutii, dornica de a invata si a se dezvolta in cadrul companiei;
Disponibilitate pentru deplasari;
Permis de conducere categoria B;
Experienta de minim 2-3 ani in domeniile: Marketing, Trade Marketing sau Vanzari.

Descrierea jobului

Dezvolta si propune planul de Trade Marketing (plan promotional, actiuni de promovarea in magazine, proiecte speciale) pentru categoriile alocate impreuna cu Category Activation Manager bazandu-se pe analiza informatiilor primite din surse interne sau externe si urmareste modul lor de implementare precum si rezultatele generate de acestea;
Monitorizeaza implementarea strategiei promotionale a companiei si semnaleaza abaterile;

Coordoneaza si gestioneaza implementarea actiunilor de promovare in magazine pentru categoriile alocate prin:

  • informarea si coordonarea agentiei de BTL;
  • asigurarea logisticii necesare (echipamente, materiale promotionale);
  • dezvoltarea materialelor de training;
  • comunicarea proiectelor catre echipa de Field Trade Marketing si echipa de Vanzari;
  • monitorizarea in timp real si in teren a campaniilor, proiectelor speciale, propunerea masurilor corective si asigurarea implementarii acestora;
  • inchiderea campaniilor dpdv logistic si financiar.
Coordoneaza proiectele speciale de Trade Marketing in fabricile Orkla Foods Romania (pachete promotionale, standuri pre-umplute) prin:
  • asigurarea achizitiei de materiale necesare;
  • programarea productiei si urmarirea acesteia;
  • urmarirea disponibilitatii produselor necesare in realizarea productiei;
  • informarea echipei de Vanzari asupra statusului (disponibilitate pentru deschidere la comanda, achizitii vs estimare, incheierea proiectelor);
  • follow-up asupra implementarii proiectelor in magazine.
Coordoneaza productia, alocarea si livrarea tuturor materialelor de comunicare (POSM) generice sau promotionale necesare in vederea asigurarii unei vizibilitati optime si urmareste implementarea acestora;
Se implica activ in organizarea si implementarea evenimentelor de companie atat pentru angajati cat si pentru parteneri externi prin:
  • productie de materiale;
  • implementare la locul si in ziua evenimentului.
Asigura inchiderea dpdv financiar a proiectelor alocate conform cerintelor companiei (comenzi, facturi).

Descrierea companiei

Tomi, Bunatati de la Bunica, Ardealul, Linco, Unirea, Hame, sunt doar o parte din mandria companiei Orkla Foods Romania. Suntem una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum, fiind prezenti in Romania din anul 2002, prin achizitia de-a lungul timpului a mai multor companii locale (Topway, Ardealul, Royal Brinkers).

Noi, Orkla Foods Romania, suntem parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia.

Portofoliul grupului este rezultatul a cinci divizii de business. La nivel international, in industria produselor alimentare si a ingrijirii personale, grupul activeaza prin diviziile: Orkla Foods (Nordics si Baltics), Orkla Foods International (Orkla Foods Central Europe si India), Orkla Confectionery si Snacks, Orkla Care si Orkla Food Ingredients.

Orkla Brands opereaza pe bazele unui model de business multi-local, unde responsabilitatea crearii valorii in activitatile de baza apartine, local, fiecarei companii in parte. Astfel, Orkla Foods Romania activeaza sub umbrela Orkla Food Ingredients, dar este un business local care beneficiaza de intregul know-how si de expertiza grupului in domeniu.

Modelul multi-local de business permite crearea de sinergii intre companiile grupului, obtinute prin impartasirea celor mai bune practici si a celor mai eficiente si rentabile functii suport.

Totodata, pe segmentul B2B, in categoria ingredientelor de panificatie si cofetarie, comercializam produse industriale sub cele patru branduri - Selecta, Paticrem, Accento si Credin - iar pana in prezent am lansat pe piata peste 100 de produse specifice acestui segment.

Produsele noastre sunt locale, dezvoltarea lor pornind de la preferintele si nevoile consumatorilor romani, fiind insa realizate la standarde internationale in fabricile din Bucuresti, Covasna si Iasi. In acest moment avem peste 500 de angajati si suntem unul dintre principalii angajatori din Covasna.

Website http://www.orklafoods.ro Industry Food Production Company size 501-1,000 employees Headquarters Bucharest, Romania Type Public Company Founded 2002 Specialties Food Production, FMCG, and research&development Locations: str. Copilului 14-18, sector 1, Bucharest, Romania 012177 , RO

Expirat
Junior Trade Marketing Specialist  -  Orkla Foods Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close