Candidatul Ideal
Fii empatic si rabdator;
Ai o atitudine proactiva;
Comunici si sa colaborezi eficient cu echipa;
Fii orientat catre gasirea solutiilor;
Vrei sa inveti in fiecare zi ceva nou;
Vrei sa fii in fiecare zi mai bun decat ieri.
E necesar sa:
Experiență ca Social Media Strategist prin folosirea rețelelor sociale și mediului online pentru a stabili impresiile și gradul de cunoaştere de care un brand se bucură în rândul consumatorilor.
Experiență profesională anterioară pe post: 6 luni experiență.
Limbi străine: engleză: avansat
Cunostințe PC: MS Office, Facebook, LinkedIn, Instagram și Youtube
Înțelegere SEO și trafic web
Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii eligibili / care corespund criteriilor de eligibilitate.
Povestile de succes au intotdeauna in spate oameni pasionati de a construi, iar alaturi de noi sunt cei mai buni. Intr-o lume dinamica si intr-o continua schimbare, daca printre valorile tale se numara invatarea continua, grija, integritatea si capacitatea de a munci pentru un scop comun, atunci aici vei gasi inspiratia sa construiesti alaturi de noi un sistem medical performant si uman, cu impact in viata oamenilor.
Descrierea jobului
In momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun.
Alaturi de echipa noastra vei contribui la promovarea si consolidarea culturii Regina Maria, prin comunicare permanenta si dezvoltarea de continut pentru Social Media.
Alaturi de noi te poti bucura de beneficii precum:
Traininguri de specialitate si program de inductie;
Acces la cursuri si programe de integrare;
Posibilitati de promovare in cadrul echipei sau in alte departamente;
Abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;
Abonament gratuit la Bookster
Tichete de masa;
Zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.
Cum arata o zi in rolul de Junior Social Media?
Implementezi strategia de social media a companiei.
Gestionezi, dezvolți si optimizezi conținutul social media.
Monitorizezi campaniile de social media și imaginea brandului în online
Participi la definirea strategiei de marketing.
Determini cei mai importanți indicatori de performanță (KPIs) pentru aria alocata
Gestionezi și supraveghezi conținutul de social media
Măsori succesul fiecărei campanii de social media
Ești la curent cu cele mai noi practici și tehnologii de socializare
Folosești instrumentele de marketing online potrivite. Colaborezi cu echipele de marketing, vânzări și dezvoltare de produse
Monitorizezi constant pagina de socializare, reputația, identifici și escaladezi către părțile responsabile orice conflict, plângere sau situație de criză.
Participi la organizarea de evenimente.
Asiguri o relație constantă între companie și comunitățile din Social Media, gestionând zilnic aceste comunități.
Organizezi producții de foto&video la cel mai inalt standard de calitate.
Dezvolti conținut pentru Social Media (urmărind raționamentul logic și strategia de marketing), pentru campaniile de marketing, din cadrul calendarului de marketing
Descrierea companiei
Povestile de succes au intotdeauna in spate oameni pasionati de a construi, iar alaturi de noi sunt cei mai buni. Intr-o lume dinamica si intr-o continua schimbare, daca printre valorile tale se numara invatarea continua, grija, integritatea si capacitatea de a munci pentru un scop comun, atunci aici vei gasi inspiratia sa construiesti alaturi de noi un sistem medical performant si uman, cu impact in viata oamenilor.
Reteaua de sanatate REGINA MARIA este lider in calitatea serviciilor medicale din Romania, fiind singurul operator care detine trei spitale cu acreditari internationale. Prin cele 14 acreditari detinute, REGINA MARIA demonstreaza constant angajamentul sau pentru excelenta medicala si siguranta ingrijirii pacientilor.
Totodata, REGINA MARIA a inovat si segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansand in premiera in Romania conceptul de abonamente corporate, in urma cu 25 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat si pachete medicale specializate pentru IMM si persoane fizice, gestionand in prezent un portofoliu de peste 740.000 de abonamente. In plus, in ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 200 de milioane de euro in dezvoltarea sistemului medical din Romania, prin modernizarea sau deschiderea de noi locatii, achizitia de aparatura performanta si pregatirea echipelor medicale.
REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din Romania care a preluat in totalitate si a integrat cu succes peste 35 de alti jucatori de pe piata, avand o prezenta nationala, in toate judetele tarii, printr-o retea de peste 500 de clinici proprii si partenere. Compania reuneste peste 8.000 de angajati si colaboratori si ofera servicii complete de spitalizare si chirurgie, maternitate, policlinica, imagistica, laborator si stocare de celule stem, unui numar de peste 5.8 milioane de pacienti.