Publicat 16 Mai 2019 | Reactualizat 13 Iun 2019 | Expiră 16 Iun 2019

Junior Project Manager - Market Research

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

If you like to manage multiple & global projects, if market research is something you will like to do in the future, this is the job for you.

You will coordinate inbound and outbound international research bids and projects across all methodologies through external vendors and internal Operations departments. You’ll stay focused in order to ensure that international project fieldwork is executed within budget, time and quality standards. You’ll provide specific consultation on international research best practices.

We are looking for…

... a team player, an organized mind and a confident communicator, keen to work in a team with a friendly, international bunch of like-minded colleagues!
You should have:

  • University studies (Economics, Marketing, Sociology is an advantage)
  • Minimum 1 year work experience (Project management experience in marketing research or related field is a plus)
  • Good knowledge of Microsoft Office (Excel)
  • English (advanced level)
  • Ability to work in a fast paced environment, to meet all deadlines utilizing effective prioritization and time management skills;
  • Ability to provide specific consultation on international research best practices;
  • Effective communication and decision making skills;
  • Strong analytical and problem solving skills;
  • Adaptability and flexibility.

Descrierea jobului

… ‘cause you’ll:

  • Review international research proposals for all methodologies and work with operations groups to lead generation of operational plans, bids and costs that reflect the work required to meet project objectives.
  • Contact field services in appropriate global markets to obtain the most cost effective price and highest quality work for international studies.
  • Centralize and manage all translation work to align with company quality standards and project budgets.
  • Lead project kickoff meetings for all assigned studies to ensure the all involved parties understand timelines, responsibilities and study specifications.
  • Support research project teams by leveraging relationships with overseas suppliers to facilitate communications, trouble-shooting and issue resolution.
  • Coordinate operational aspects of projects including translations, programming, testing, fieldwork, coding, data delivery.
  • Provide advanced level technical and operational expertise to business sectors on international operations processes and capabilities across all methodologies.
  • Partner with research and operations staff to address issues and/or make recommendations to improve performance on international research studies.

Descrierea companiei

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor. GfK Romania - Iasi Business Unit este parte integrantă a Grupului GfK din anul 2005 şi realizează activităţi de outsourcing pentru structurile GfK de la nivel naţional şi european. Compania respectă standardele şi procedurile internaţionale, oferind clienţilor săi servicii profesioniste de colectare şi analiză a datelor.

* Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul site-ului eJobs exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (Curriculum Vitae, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie), sa fie folosite in scopuri interne, atat de catre GfK Romania – Institut de Cercetare de Piata, cat si de catre GfK Grup (GfK SE) pentru o perioada de 6 luni de zile de la data aplicatiei.

Expirat
Junior Project Manager - Market Research  -  GfK Romania – Institut de cercetare de piata S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close