Publicat 29 Iun 2021 | Reactualizat 29 Iul 2021 | Expiră 30 Iul 2021

Junior office manager

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

We are looking for a candidate with 1-2 years of experience in office management. Good level of English is needed for this job.

Descrierea jobului

For our new office in Bucharest we are looking for a Junior Office Manager for our front desk, to perform a variety of administrative and organizational tasks to the highest quality standards and take over the responsibility for the office to ensure the business can run smoothly. ​

​What you will do:

As the Office Assistant, you will not only be the face of the company but will also become the good soul of the office. In your new role at chance to take over a variety of tasks:

  • Receive, welcome and refer visitors to the relevant individual or department;
  • Maintain the office and reception in a tidy condition, taking responsibility for administrative tasks when needed;
  • Can perform full clerical, administrative, and general office duties involving: typing, record and file maintenance, document creation, translations;
  • Sort, handle and process inbound and outbound telephone calls, post and multiple email traffic and ensure required follow-up, redirecting phone calls, answering emails, coordinating deliveries;
  • Order/purchase required office supplies, stationery and furniture and act as a first point of contact for employees and suppliers;
  • Contact and liaise between cleaning company and suppliers to arrange repairs, maintenance etc;
  • Support in organizing company events, trainings and meetings;
  • Assists staff in travel arrangements (transport, accommodation and car rental);
  • Setting up new employees with everything they need;
  • Keeping a good overview of what is going on in the office.

You will report to the Senior Office Manager BG&RO, who is based in Sofia.

Are you the one?

To be successful as our Junior Office Manager, you should be able to deal with ad-hoc situations; multitasking and stress management skills are essential for this position. You are proactive, flexible and positive and you have a high sense of responsibility. And last but not least: you should have a pleasant personality and blend in easily in our young, dynamic culture without losing your professionalism. You don’t wait until work comes your way, but proactively think ahead and no question is too much. As a stress-resistant colleague with a fine sense of humor, you fit in with our growing ambitious team perfectly.

Even more so if you have the following:
  • Proven work experience as an office assistant, front office representative or similar role (1+ years);
  • Excellent knowledge of English and Romanian on a native level;
  • Multitasking and time-management skills with the ability to prioritize tasks;
  • Customer service attitude;
  • Proficiency in Microsoft Office and Google;
  • Professional attitude and appearance;
  • Solid written and verbal communication skills;
  • Ability to be resourceful and proactive when issues arise;
  • Excellent organizational skills;
  • You live in or around Bucharest;
  • You have an independent way of working.

Our Offer
  • Variety in your work and a fantastic, informal atmosphere;
  • A challenging environment that will stimulate you to grow as a professional;
  • Awesome international company events;
  • A competitive salary;
  • Work in a fast-growing, international eCommerce company;
  • A dynamic work environment with a culture that is open, innovative and performance-orientated.

Descrierea companiei

La Takeaway, suntem mândri că suntem una dintre cele mai importante piețe de livrare a produselor alimentare din lume. De când am început, din 2000, ne-am concentrat asupra scopului nostru: să conectăm consumatorii înfometați și restaurantele grozave prin intermediul platformei noastre. Astăzi suntem un grup internațional de oameni dedicați, pasionați, care sunt onorați să spună: „Suntem Takeaway.com”.

Takeaway funcționează după cele trei valori principale ale noastre:

1. Conducere - conducem pe piețele noastre, în produsul nostru și în serviciul nostru. Ne străduim să oferim cea mai bună experiență de comandă a alimentelor. Ne concentrăm pe aspectul proprietății individuale și ne ocupăm de propria noastră dezvoltare.

2. Livrare - vrem să oferim mai mult decât ceea ce promitem. Adăugăm valoare și căutăm modalități inteligente de a face lucrurile. Prin urmare, păstrăm lucrurile simple, dar eficiente. Încercăm lucrurile muncind din greu și suntem muniți.

3. Îngrijire - avem grijă de consumatorii și restaurantele partenere, prin înțelegerea nevoilor lor. Ne îngrijim unii pe alții ascultând și arătând respect. Acesta este cel mai important motiv pentru care venim zilnic la muncă. Ne îngrijim cu adevărat unul de celălalt și când pășim în birou, ne simțim imediat ca acasă.

Oamenii care lucrează la Takeaway.com sunt cel mai mare atu al companiei noastre. Avem aproximativ 2400 de angajați în opt birouri pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților noștri. A lucra cu noi înseamnă a vă alătura unei companii cu spiritul unei start-up-uri, dar cu dimensiunea unei organizații corporative.

In echipa Takeaway veți avea șansa să: • Fiți parte a mediului în continuă schimbare și dinamică • Profitați de noi oportunități și provocări • Gândiți-vă ca proprietar, nu ca executor • Fiți înconjurat de oameni extrem de motivați și ambițioși • Aveți libertatea de a începe propriile inițiative

Aici vă puteți dezvolta cariera în domeniul:

• Vânzări, servicii pentru clienți și expediere • Servicii pentru parteneri • Operațiuni și logistică • Conducătorii auto

Aplicați astăzi și alăturați-vă echipei noastre!

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Junior office manager  -  SC HELLOHUNGRY SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close