Junior Office Assitant

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Abilități de comunicare scrisă și verbală atât în limba romană, cât și în limba engleză;
  • Experiența in domeniu logistic este considerată un avantaj;
  • Experiență în gestionarea unui buget;
  • Abilități de gestionare a timpului, abilități de multitasking, capacitatea de a prioritiza;
  • Competențe tehnologice (instrumente Microsoft Office: Excel, Word, gestionarea unor baze de date, intocmirea de rapoarte);
  • Studiile superioare pot fi un avantaj;
  • Atitudine prietenoasă și pozitivă în timpul interacțiunilor cu clienții și cu ceilalti angajați.

Descrierea jobului

Responsabilități
  • Îndeplinirea sarcinilor logistice (gestionarea mișcărilor de bunuri, interacțiunea cu serviciile vamale, inspectoratele fiscale și alte organe de stat, procesarea informațiilor primite despre comenzi, clienții existenți, organizarea transportului);
  • Evidența și aprovizionarea cu materialele consumabile lunare;
  • Asistență la cerere pentru celelalte departamente ale companiei, interacționează eficient cu toate diviziile structurale ale companiei;
  • Primirea vizitatorilor care vin în companie și direcționarea acestora;
  • Rezervări pentru deplasările echipei și evidența acestora;
  • Menţinerea legăturii cu clienţii, partenerii companiei, asistarea acestora în probleme tehnice și comerciale;
  • Întocmirea de rapoarte specifice, prezentări şi oferte;
  • Asigurarea protocolului şi confidenţialitatea informaţiilor din cadrul companiei;
  • Contabilitate primară (registru de casă, facturi, chitanţe);
  • Preluare comenzi și întocmire facturi şi documente de livrare;
  • Elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management;
  • Îndosarierea şi arhivarea corespondenţei şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților sau a celorlalţi angajaţi.

Beneficii
  • Mediu de lucru propice, în conformitate cu normele de sănătate și securitate a muncii în vigoare;
  • Salariu atractiv;
  • Integrarea într-o echipă profesionistă;
  • Cursuri și specializari la producătorii echipamentelor;
  • Instrumente necesare desfășurării activității: telefon, laptop.
  • Mediul de lucru atractiv si dinamic;
  • Bonuri de masă.

Descrierea companiei

HTP Medical SRL are capacitatea de a dota complet un cabinet sau o clinică de stomatologie, putând furniza soluții integrate complete pentru orice structură dorită.
Putem furniza echipamente de stomatologie produse de companii de renume în domeniu din Europa și Statele Unite ale Americii, printre care se numără A-Dec, Melag, Durr Dental, W&H, MK Dent, Acteon/Satelec, KaVo, Leica, Dr. Mach, EKOM, UFSK etc.
De asemenea, HTP Medical poate asigura informațiile necesare pregătirii adecvate a spațiilor destinate instalării echipamentelor stomatologice, a documentelor necesare autorizării funcționării acestora conform legislației în vigoare, precum și intervenții prompte în perioada de garantie și post garanție cu ajutorul inginerilor și tehnicienilor de service.

Publicat 3 nov. 2021 Reactualizat 1 dec. 2021 Expiră 3 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.